PES 16

نمرات خیره کننده PES 16 منتشر شد

سرانجام انتظارها به پایان رسید و نمرات عنوان PES 16 منتشر شد و باید ادعا کنیم براساس نقد ها ، می توان امیدوار بود بار دیگر کونامی با PES ، دل عاشقان فوتبال را بدست آورد . شما را به مشاهده نقدهای ابتدایی و بخشی از قسمت های برتر نقد دعوت می کنیم :

نمرات خیره کننده PES 16 منتشر شد

آیا امسال سال PES خواهد بود ؟ !

لیست نمرات :

God is a Geek : 100

درست است که PES لایسنس تمامی تیم ها را ندارد اما در زمین بازی جایی که مهم تر از هر بخش دیگری است PES 2016 یک بازی فوق العاده است. تنها کافیست یک روز از بازی با آن بگذرد تا برگردید و توجه شوید که این بازی چقدر حس ناب فوتبال واقعی را به شما القا میکند. این بهترین بازی فوتبالی است که من در عمرم تجربه کرده ام ( من تمامی بازی های فوتبال را تا به کنون تجربه کرده ام) و باید گفت که خرید این بازی مطمعنا به شما توصیه میشود. PES 2016 بهترین بازی فوتبالی است که تا به کنون ساخته شده و این امر تا مدت ها ادامه خواهد داشت.

Gamespot : 90

چه در حال بازی با یک دوست، غریبه ای در اینترنت و یا با کامپیوتر هستید، تنها چیزی که در بازی فوتبال مهم میباشد اتفاقاتی است که در 90 دقیقه ی بازی رخ میدهد. از این لحاظ PES 2016 بهترین بازی این سری از دوران پلی استیشن 2 تا به حال میباشد.

GamesRadar : 90

PES 16 اثری بسیار موفق و سورپرایز کننده است . بازی بسیار لذتبخش و جذاب است ، بخش مسترلیگ بهبود بسیار خوبی داشته است و گیم پلی بازی با عناصری که دریافت کرده است بسیار کامل شده است . افزایش تعداد انیمیشن ها باعث شده به طرز شگفت انگیزی بازی تم واقع گرایانه دریافت کند و با یک بخش ادیتور عالی آزادی عمل فوق العاده را در زمان تجربه بازی بدست می آورید .

بخوانید :   تاریخ انتشار بازی محبوب FIFA 2015 مشخص شد

Hobay Consolas : 88

ما از زمان PS2 تا به امروز دیگر از PES لذت نمی بردیم اما با PES 16 ورق برگشته است و این یک پیروزی برای سبک شبیه ساز فوتبال بحساب می اید .

Meristation : 85

PES 16 اثری فوق العاده با گیم پلی سرگرم کننده و اعتیار آور است . کونامی با PES 16 به درجه ای رسیده است که می تواند بار دیگر به سلطنت سبک شبیه ساز فوتبالی بازگردد .

IGN Spain : 85

XGN :84

PES 16 مسلما بهترین PES عرضه شده تا به امروز است ، اثری فوق العاده با ترکیبی از گیم پلی زیبا و اعتیاد آور و انیمیشن و گرافیک واقع گرایانه .

Multyplayer.it : 82

Gameblog.fr : 80

VideoGamer : هنوز نمره داده نشده است

هیچ کدام از مشکلات باعث نمیشود تا PES 2016 بهترین بازی فوتبال تمام دوران نشود. دیگرنمیتوان این پرسش را که آیا PES میتواند به FIFA برسد یا خیر مطرح نمود. بلکه برعکس آن محقق شده است و باید پرسید آیا FIFA میتواند به PES برسد؟ و این سوال ممکن است تا سالها بعد نیز پرسیده شود.

در نهایت براساس اولین نقدهای منتشر شده و تعاریف عجیب منتقدین از بازی PES 16 باید ادعا کرد امسال رقابت بسیار شدید و جذابی را بین دو شبیه ساز فوتبالی PES و FIFA مشاهده خواهیم کرد . نظر شما در مورد نمرات و نقدهای PES 16 چیست ؟ از شما بعد از سالها این اثر می تواند تاج سلطنت سبک فوتبال را بر سر بگذارد ؟

برای امتیاز دهی به این پست کلیک کنید
[کل: 0 میانگین: 0]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *