EA قابلیت جدیدی برای خرید و فروش بازیکنان در Fifa Ultimate Team قرار داده است

EA قابلیت جدیدی به بخش خرید و فروش بازیکنان در Fifa Ultimate team اضافه کرده است. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا از جزییات ایت قابلیت اطلاع یابید.

EA به تازگی قابلیت جدید  برای خرید و فروش بازیکنان در بخش Fifa Ultimate Team  قرار داده است. طبق این سیستم برای خرید تمامی اقلام در ابتدا خود فروشگاه Ultimate Team بیشترین و کم ترین قیمت این جنس را در بازار به شما نشان می دهد تا شما بیشتر و یا کم تر از قیمت مورد نظر جنس و یا بازیکن را به فروش نگذارید.

طبق سخن EA این قابلیت به این دلیل اضافه شده است که از تقلب بعضی از بازیکنان جلوگیری کند و همینطور بازیکنان خوب Fifa مثل مسی و رونالدو در بین مردم بیشتر باشد.

به خاطر قابلیت ذکر شده ، از این به بعد امکان این وجود ندارد که برای بازیکنان Fifa مزایده بر پا کرد و تمامی بازیکنان را باید توسط قیمت اصلی ذکر شده توسط EA به فروش گذاشت و یا خریداری کرد.

EA در این راستا گفت که با اینکه بخش مزایده بازیکنان بسته شده است ولی باز هم فاصله ی بین بیشترین و کم ترین قیمت یک بازیکن بسیار زیاد است که شما می توانید به راحتی خرید و فروش بازیکنان را مثل قبل انجام دهید.

منبع : گیم فا

برای امتیاز دهی به این پست کلیک کنید
[کل: 0 میانگین: 0]
بخوانید :   کسب درآمد میلیونی با استخراج بیت کوین
1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *