FIFA 19

چگونه تروفی و اچیومنت های بازی FIFA 19 را بدست آوریم

بازی FIFA 19 همانند نسخه‌های پیشین تروفی و اچیومنت‌های مختلفی را در بخش‌های مختلف بازی برای بازیکنان تدارک دیده است.

 

چگونه تروفی و اچیومنت های بازی FIFA 19 را بدست آوریم

منبع نوشته : وب سایت زومجی

یکی از رقابت‌های جذاب موجود در صنعت بازی‌های ویدیویی، رقابتی است که میان دو مجموعه FIFA و PES وجود دارد. هر سال کونامی و الکترونیک آرتز سعی می‌کنند با اضافه کردن ویژگی‌های جدید به نسخه‌های جدید PES و فیفا، یک سال دیگر هواداران خود را راضی نگه دارند. چندی پیش بازی FIFA 19 روانه بازار شد. فیفا در سال‌های اخیر به واسطه‌ی بخش آلتیمیت تیم‌اش، تجربه خاص و پرمحتوایی را ارائه می‌دهد و فیفا 19 نیز از این قاعده مستثنا نیست. امسال کارت‌های جدیدی از بازیکن‌های افسانه‌ای به بازی اضافه شده است که بازیکنان را بیش از پیش به تجربه‌ی این بخش وسوسه می‌کنند. از طرفی فیفا 19 در بخش‌های دیگر نظیر حالت Career بدون تغییر بوده است. با این حال FIFA 19 همچنان حسی عمیق از یک بازی فوتبال را به مخاطبان خود القا می‌کند. در ادامه می‌توانید راهنمای تروفی و اچیومنت‌های بازی FIFA 19 را مشاهده کنید.

 اطلاعات کلی

  • درجه سختی تروفی و اچیومنت‌ها: ۴ از ۱۰
  • مدت زمانی که طول می‌کشد تا تمامی تروفی و اچیومنت‌ها را کسب کنید: ۳۰ الی ۴۰
  • تعداد تروفی‌ها: ۴۲ عدد (۲۹ تروفی برنز، هشت تروفی نقره، چهار تروفی طلا و یک تروفی پلاتینیوم)
  • تعداد اچیومنت‌ها: ۴۱ عدد به ارزش ۵۹۷۵ امتیاز
  • آیا درجه سختی در دریافت تروفی و اچیومنت‌ها تاثیر گذار است؟ خیر
  • تروفی و اچیومنت‌هایی که گلیچ دارند: ندارد
  • تروفی و اچیومنت‌هایی که آن‌ها را از دست خواهید داد: چهار عدد

راهنمای تروفی فیفا ۱۹

توضیح: تمامی تروفی‌های بازی را کسب کنید

توضیح: در بخش جرنی، در بازی مقابل Coventry City که یک بازی تاریخی است، یک گل را با ضربه والی به ثمر برسانید

توضیح: در حالت جرنی و در شهر ونیز، یک توپ بسکتبال را وارد سبد کنید

زمانی که در حال تجربه‌ی بخش تک‌نفره‌ی بازی فیفا 19 هستید، وارد شهر ونیز ایتالیا خواهید شد و مشغول بازی بسکتبال می‌شوید. حال یک توپ را وارد سبد کنید.

توضیح: در بخش جرنی یک چالش منتور را با موفقیت پشت سر بگذارید

راهنمای تروفی فیفا ۱۹

توضیح: در حالت جرنی، در لیگ قهرمانان اروپا قهرمان شوید

جرنی، نام بخش داستانی بازی FIFA 19 است که در جریان آن در نقش الکس هانتر و دو شخص دیگر قرار خواهید گرفت. زمانی این تروفی یا اچیومنت را کسب می‌کنید که در این بخش بتوانید در لیگ قهرمانان اروپا، قهرمان شوید.

توضیح: در جام جهانی بانوان در حالت جرنی قهرمان شوید

یکی دیگر از کاراکتر‌های بخش داستانی بازی، الکس هانتر است که سعی می‌کند عضو تیم ملی بانوان آمریکا شود. برای به‌دست آوردن این تروفی، باید با الکس هانتر قهرمان جام جهانی بانوان شوید.

توضیح: از طریق گول زدن دروازه‌بان، به وی گل بزنید

برای این تروفی یا اچیومنت یک بازی دونفره را آغاز کنید و بازیکن خودتان را به جلوی دروازه بازیکن دوم ببرید و زمانی که دروازه‌بان جلو آمد، دکمه شوت را فشار دهید و در ادامه با زدن سریع دکمه پاس، تو سر توپ بزنید و دروازه‌بان را فریب بدهید.

بخوانید :   ثبت نام جام دوستانه FIFA 15 - XBOX ONE | PS4 اغاز شد

توضیح: تمامی Skill Gameهای چندنفره را کامل کنید

در ابتدا وارد بخش Kick Off شوید و از طریق کنترلر دوم، یک بازی دونفره را آغاز کنید. قبل از اینکه وارد بازی اصلی شوید، با یک بازی مهارت روبه‌رو می‌شوید. حال از طریق کنترلر اصلی این بخش را کامل کنید و قبل از آغاز بازی اصلی، از بازی خارج شوید. در فیفا 19 ده بازی مهارت مختلف برای بازیکنان در نظر گرفته شده است و این کار را مدام تکرار کنید تا تروفی و اچیومنت مربوطه را کسب کنید. یادتان باشد اگر با یک بازی مهارت تکراری روبه‌رو شدید، نیازی نیست مجددا آن را کامل کنید و از بازی خارج شوید.

راهنمای تروفی فیفا ۱۹

توضیح: ضربات پنالتی را در حالتی برنده شوید که حتی یک ضربه را از دست ندهید

تنها کافی است از طریق بخش Kick off یک بازی دونفره را آغاز کنید و بگذارید بازی به وقت‌های اضافه و در انتها پنالتی کشیده شود. حال بدون تکان دادن کنترلر دوم، تمامی ضربات خود را وارد دروازه کنید و از طریق کنترلر دوم تمامی ضربات را به خارج از دروازه شوت کنید.

راهنمای تروفی فیفا ۱۹

توضیح: سه بازی مهارت (Skill Game) پیشنهادی را کامل کنید

راهنمای تروفی فیفا ۱۹

توضیح: با یک بازیکن مدافع از فاصله ۲۵ یاردی (۲۳ متری) گل بزنید

برای دریافت این تروفی و اچیومنت یک بازی دونفره را آغاز کنید و از طریق یکی از بازیکنان دفاع، به فاصله‌ی ۲۳ متری از دروازه‌ی تیم مقابل برسید. حال در همین هنگام از طریق کنترلر دوم، دروازه‌بان را از دروازه خارج کنید. در انتها از طریق بازیکن دفاع توپ را گل کنید.

توضیح: از طریق سیستم Time Finishing یک شوت ایده‌آل را گل کنید

در بازی فیفا 19 شاهد اضافه شدن یک بخش جدید به نام Time Finishing هستیم. در این سیستم زمانی که دکمه‌ی شوت را فشار دادید، یک نوار با درجه‌بندی‌های مختلفی را مشاهده می‌کنید که اگر برای بار دوم دکمه‌ی شوت را در زمان مناسب فشار دهید (بخش سبز رنگ نوار Time Finishing)، یک شوت در حالت ایده‌آل را به سمت دروازه رها خواهید کرد.

توضیح: یک بازی را در حالتی برنده شوید که از تمامی حالت‌های دفاعی استفاده کرده باشید

برای دریافت این تروفی یا اچیومنت تنها کافی است یک بازی را با درجه سختی Beginner آغاز کنید. در ادامه زمانی که بازی شروع شد، بازی را متوقف کنید و وارد بخش اسکواد شوید. حال به شاخه‌ی تاکتیک بروید و در آنجا پنج حالت دفاعی مختلف را مشاهده می‌کنید. اولین حالت را انتخاب کنید و بازی را چند دقیقه ادامه دهید. این روند را برای چهار حالت دیگر نیز تکرار کنید و در نهایت بازی را برنده شوید.

توضیح: یک بازی را در حالتی برنده شوید که از تمامی حالت‌های تهاجمی استفاده کرده باشید

برای دریافت این تروفی یا اچیومنت تنها کافی است یک بازی را با درجه سختی Beginner آغاز کنید. در ادامه زمانی که بازی شروع شد، بازی را متوقف کنید و وارد بخش اسکواد شوید. حال به شاخه‌ی تاکتیک بروید و در آنجا پنج حالت تهاجمی مختلف را مشاهده می‌کنید. اولین حالت را انتخاب کنید و بازی را چند دقیقه ادامه دهید. این روند را برای چهار حالت دیگر نیز تکرار کنید و در نهایت بازی را برنده شوید.

بخوانید :   مجموعه Orpf تا اطلاع بعدی هیچ گونه جامی برگزار نخواهد کرد

توضیح: تمامی HUB Skill Gameها را کامل کنید

در بازی فیفا 19 جدا از Skill Gameهای قبل از شروع هر بازی، یک بخش دیگر در منوی اصلی نیز به همین اسم وجود دارد. در واقع نام دیگر این بخش Hub Skill Game است. حال زمانی که تمامی بازی‌های مهارت این بخش را کامل کردید، تروفی و اچیومنت مربوطه را کسب خواهید کرد.

توضیح: در تمامی Skill Gameها رتبه A را دریافت کنید.

رتبه A، بهترین رتبه‌ای است که بازیکنان می‌توانند در بخش Skill Gameها کسب کنند. در واقع بازی‌های مهارت، چالش‌هایی هستند که در قالب دریبل ‌زدن، پاس دادن، شوت زدن و سایر موارد قبل از شروع هر بازی، در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرند.

راهنمای تروفی فیفا ۱۹

توضیح: در بخش Headers & Volleys Game، سه گل را از طریق ضربه سر به ثمر برسانید

توضیح: در بخش Squad Battle حالت آلتیمیت تیم، یک بازی را برنده شوید

یکی از بخش‌های جذاب بازی FIFA 19 و حالت آلتیمیت تیم، بخش Squad Battle است که با کسب رده‌های بالا در هر هفته، می‌توانید جوایز ارزشمندی را کسب کنید. حال زمانی که اولین برد خود را در این بخش کسب کردید، تروفی و اچیومنت مربوطه را به دست می‌آورید.

راهنمای تروفی فیفا ۱۹

توضیح: در بخش آلتیمیت تیم، ۲۰ بازی انجام دهید

در واقع مهم نیست به سراغ کدام یک از بخش‌های حالت آلتیمیت تیم می‌روید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که ۲۰ بازی مختلف را در آلتیمیت تیم انجام دهید.

توضیح: در بخش آلتیمیت تیم، یک چالش هفتگی را انجام دهید.

حالت آلتیمیت تیم دارای سه چالش پایه، روزانه و هفتگی است. زمانی که یکی از چالش‌های هفتگی را کامل کنید، این تروفی و اچیومنت را کسب خواهید کرد.

توضیح: در بخش Division Rivals حالت فیفا آلتیمیت، به دیویژن چهار برسید

بخش دیویژن رایولز به تازگی در بازی FIFA 19 قرار داده شده است و شامل یک سری مسابقات هفتگی می‌شود. با انجام این مسابقات امتیاز کسب می‌کنید و در انتهای هفته، با توجه به امتیاز‌هایی که کسب کرده‌اید، رتبه‌بندی می‌شوید و پاداش دریافت می‌کنید. حال زمانی که در جریان یک هفته بتوانید به دیویژن چهار برسید، این تروفی و اچیومنت را کسب می‌کنید.

راهنمای تروفی فیفا ۱۹

توضیح: یک چالش روزانه را در حالت آلتیمیت تیم کامل کنید

توضیح: در بخش Squad Battle حالت آلتیمیت تیم، به سطح گلد ۳ برسید

با پیروزی در بازی‌های در نظر گرفته شده در بخش Squad Battle حالت آلتیمیت تیم، امتیاز کسب می‌کنید و بر اساس امتیازتان، رتبه‌بندی می‌شوید. حال هرچقدر درجه سختی مسابقه‌ی مورد نظر را بالاتر بگذارید، امتیاز بیشتری کسب می‌کنید. برای دریافت این تروفی و اچیومنت تنها کافی است به سطح گلد ۳ برسید.

توضیح: تاکتیک مختص به خود را در بخش فیفا آلتیمیت بسازید

توضیح: شرایط حضور در مسابقات ویکند لیگ بخش آلتیمیت تیم را کسب کنید

بخوانید :   کاور و والپیپر های تیم محبوب شما !

برای اینکه بتوانید در مسابقات ویکند لیگ آلتیمیت تیم شرکت کنید، باید از طریق بخش دیویژن رایولز، ۲۰۰۰ امتیاز کسب کنید و مجوز ورود به این مسابقات را به‌دست بیاورید.

توضیح: ۱۰ چالش مربوط به بخش Squad Building حالت آلتیمیت تیم را کامل کنید

برای دریافت کردن سریع این تروفی یا اچیومنت تنها کافی است به سراغ SBC‌های ساده و اولیه بروید که با هزینه کم هم می‌توانید آن‌ها را دریافت کنید.

توضیح: اولین بازی بخش Division Rivals حالت آلتیمیت تیم را کامل کنید

تنها کافی است وارد حالت آلتیمیت تیم و بخش آنلاین و در ادامه Division Rivals بشوید. زمانی که در این بخش اولین بازی خود را انجام دادید، تروفی و اچیومنت مربوطه را کسب خواهید کرد.

راهنمای تروفی فیفا ۱۹

توضیح: اولین بار که وارد بخش دیویژن رایولز می‌شوید، یک سری مسابقه انتخاب و تعیین سطح خواهید داشت که با بازی کردن آن‌ها، این تروفی را دریافت می‌کنید

توضیح: در بخش دیویژن رایلوز حالت فیفا آلتیمیت به رنک (رتبه) سه یا بهتر دست پیدا کنید

توضیح: یک جام را برنده شوید

توضیح: یک بازی در حالت سروایول را برنده شوید

از طریق حالت Kick off بخش House Rules را انتخاب کنید و در ادامه وارد حالت سروایول بازی فیفا 19 شوید. قانون این بازی، این است که به ازای گل زدن به حریف، یکی از بازیکنان شما از زمین خارج خواهد شد و زمانی که چهار گل به ثمر برسانید، برنده می‌شوید. در این میان اشاره کنم که اگر بیش از دو کارت قرمز دریافت کنید، بازنده خواهید بود.

راهنمای تروفی فیفا ۱۹

توضیح: یک بازی حالت No Rules (بدون قانون) را برنده شوید

توضیح: یک بازی را با باشگاه محبوب‌تان انجام دهید

بازیکنان با شروع بازی FIFA 19، باید یک تیم را به عنوان تیم محبوب‌شان انتخاب کنند. حال پس از انتخاب تیم محبوب‌تان، وارد حالت Kick off شوید و از طریق تیم مورد نظر، یک بازی را برنده شوید.

توضیح: تمامی ویژگی‌های یکی از شاخه مهارت‌های بخش پروکلاب را خریداری کنید

در بخش پروکلاب بازی FIFA 19، زمانی که بازیکن خود را ساختید و وارد یک باشگاه شدید، بخش مهارت‌ها را مشاهده خواهید کرد که به صورت درختی تعبیه شده‌اند. تنها کافی است تمامی مهارت‌های یکی از شاخه‌ها را تا انتها خریداری کنید.

توضیح: اولین مسابقه فصل خود در حالت پروکلاب را برنده شوید.

راهنمای تروفی فیفا ۱۹

توضیح: یک مهارت را در حالت پروکلاب خریداری کنید

توضیح: جزو ۱۶ تیم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرید

راهنمای تروفی فیفا ۱۹

توضیح: یکی از مسابقات گروهی لیگ قهرمانان اروپا را برنده شوید

راهنمای تروفی فیفا ۱۹

توضیح: در حالت لیگ قهرمانان اروپا، قهرمان شوید

برای دریافت این تروفی یا اچیومنت تنها کافی است وارد بخش UEFA Champions League شوید و یک جام را آغاز کنید و در آن قهرمان شوید.

راهنمای تروفی فیفا ۱۹

توضیح: بازی فینال لیگ اروپا یوفا را برنده شوید

راهنمای تروفی فیفا ۱۹

توضیح: یک بازی در بخش فوتبال بانوان انجام دهید

راهنمای تروفی فیفا ۱۹

توضیح: در بخش فوتبال بانوان، از طریق Flair Shot یک گل به ثمر برسانید

برای امتیاز دهی به این پست کلیک کنید
[کل: 0 میانگین: 0]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *