PES 16

سازندگان PES 16 نمی خواهند اشتباهات گذشته را تکرار کنند

کونامی در حال تلاش زیادی است تا بتواند عنوان PES 16 را به بهترین عنوان در زمینه ورزش پر طرفدار فوتبال، تبدیل کند. به تازگی، این کمپانی اطلاعاتی درباره ای این عنوان بیان کرده است. با ما در ادامه خبر همراه باشید.

سازندگان PES 16 نمی خواهند اشتباهات گذشته را تکرار کنند

وبسایت The Examiner، اخیر با آقای  Adam Bhatti که یکی از سازندگان سری PES می باشد، مصاحبه ای انجام داده است.

او اعتراف می کند که سری PES دیگر به مانند گذشته محبوب نیست. Bhatti می گوید:

در واقع، این سری از عنوانی که بین همه محبوبیت داشت و همه آن را بازی می کردند، به عنوانی تبدیل شد که اکثر طرفداران، آن را رها کردند.

او احساس می کند که عنوان PES 2015، تغییراتی در این سری ایجاد کرد و حتی توانست جوایزی را نیز برنده شود. Adam بیان می کند که PES 16 قرار است تغییرات چشم گیری را در سری ایجاد کند تا این سری را، به هشت سال قبل که دوران اوجش یود، باز گرداند.

او فکر می کند که در سال های گذشته، آنها اشتباهات فراوانی را در خصوص سری PES مرتکب شده اند، اما این بار آنها می خواهند که از این اشتباهات، درس بگیرند و بهترین تجربه را در اختیار بازیکنان، قرار دهند.

کونامی بهبود های فراوانی را در بازی ایجاد کرده تا اطمینان پیدا کند که بازی کردن این عنوان حس خیلی خوبی را به بازیکن منتقل می کند. PES 16 مانند دو نسخه قبلی از انجین FOX Engine استفاده می کند.

قطعا مشاهده بازگشت سری PES به دوران اوجش، در حالی که سری FIFA چند سالی است که گوی رقابت را از این سری ربوده است، هیجان انگیز خواهد بود.

برای امتیاز دهی به این پست کلیک کنید
[کل: 0 میانگین: 0]
بخوانید :   فراخوان برگزاری مسابقات FIFA 15 بر روی پلتفرم های XBOX ONE و PS4
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *