PES 2016

تریلر گیم پلی Pro Evolution Soccer 16

چند لحظه پیش تریلری جدید از گیم پلی جدیدترین نسخه از سری عناوین محبوب Pro Evolution Soccer 16 منتشر شد که مسابقه ی بین دو تیم آلمان و برزیل را نشان می دهد. اگر نگاهی کلی بر این تریلر داشته باشیم می فهمیم که Pro Evolution Soccer 16 نسبت به نسخه ی قبلی خود دچار تغییراتی شده است و این نشان می دهد که کونامی از شکست سال قبل در برابر EA درس گرفته است. برای دیدن تریلر و خواندن اطلاعات تکمیلی به ادامه مطلب رجوع کنید.

اولین چیزی که شما را شگفت زده می کند، سیستم پاسکاری جدید بازی است. معماری این بخش دست خوش تغییرات زیادی شده و همین موضوع است که در نگاه اول بازی را برای شما جذاب می کند. همچنین، دیده می شود که تنظیماتی تحت عنوان « تنه زدن » هم به بازی اضافه شده است که به شما اجازه می دهد تا در صورت از دست دادن توپ، با قدرت فیزیکی بازیکن، دوباره توپ را از حریف پس بگیرید.

نکته ی جالب توجه این است که هم اکنون احساس نمی کنیم که توپ و بازیکن یک واحد هستند! بلکه سیستم جدید بازی، این دو را از هم متمایز می سازد.

همانطور هم که قبلا نشان داده شد، Pro Evolution Soccer 16 بر روی کاور خود تصویر ستاره ی برزیلی تیم بارسلونا، یعنی نیمار را خواهد دید. نیمار امسال با نمایش بسیار خوب خود در لالیگا توانست جای پدیده ی آلمانی، گوتزه، را بر روی کاور بازی بگیرد. این بازی با موتور قدرتمند Fox Engine در حال توسعه است و همراه با بخش بازسازی شده ی Master League خواهد آمد.

بخوانید :   اولین اطلاعات در مورد بازی FIFA 18 منتشر شد

بخش Master League بازی، حالا دیگر بیشتر بر روی single-player تمرکز دارد و بهبود های اجمالی را به خود دیده است. از ویژگی های دیگر PES 16 می توان به دارا بودن آب و هوای پویا، بهبود های گرافیکی، کنترل بیشتر بر بازیکنان و … اشاره کرد.

Pro Evolution Soccer 16 برای PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360 و PC در تاریخ ۱۵ سپتامبر در آمریکای شمالی و دو روز بعد، یعنی ۱۷ سپتامبر در اروپا منتشر خواهد شد.

در ادامه می توانید تریلر جدید بازی را مشاهده کنید:

تریلر گیم پلی Pro Evolution Soccer 16 | مسابقه ی آلمان در برابر برزیل

دانلود تریلر با کیفیت HDدانلود تریلر با کیفیت SD

برای امتیاز دهی به این پست کلیک کنید
[کل: 0 میانگین: 0]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *