مرجع آنلاین فیفا و پی اس Orpf | مسابقات آنلاین FIFA PES

Orpf ۴ ساله شد

درود فراون خدمت گیمران عزیز به ویژه PES و FIFA بازان گرامی .

خرسندیم از اینکه در ۴ امین سالگرد تاسیس مجموعه orpf باز هم در کنار ما هستید .

در ادامه نگاهی به دستاورد های ۴ ساله خود می اندازیم و همچنین توضیحی در مورد چگونگی شکل گیری مجموعه orpf را خواهیم داد.

ابتدا بپردازیم به چگونگی پیدایش سایت :

در اوایل سال ۲۰۱۱ که تقریبا آنلاین بازی کردن بازی هایی مثل pes و fifa در ایران کمی رو به رشد بود تصمیم گرفتم که سایتی برای مسابقات آنلاین و تورنومنت های آنلاین این ۲ بازی طراحی و پیاده سازی کنم زیرا در ۲۰۱۱ اگر اشتباه نکنم تقریبا هیچ سایتی اختصاصی برای برگزاری مسابقات آنلاین فیفا و پی اس نبود ! در برخی از گیمران قدیمی هم که این ۲ بازی را آنلاین بازی میکردند در انجمن هایی مثل بازی سنتر و … با یکدیگر قرار بازی و جام می گذاشتند به همین دلیل تصمیم گرفتم تا سایتی جامع برای برگزار کردن مسابقات آنلاین فیفا و پی اس ایجاد نماییم ابتدا چند جام را در بازی pes 12 به همراه دوست خوبم Bahram B برگزار کردیم و با صحبتی که با هم داشتیم در مورد توسعه این کار بالاخره ۲۰۱۲ دامین pes-online.ir را نیز ثبت کردیم و اطلاع رسانی های خود را از طریق این دامین انجام دادیم اوایل فقط تمرکز خود را بر روی پلتفرم ایکس باکس ۳۶۰ قرار دادیم تا اینکه کم کم از جذابیت بازی pes کاسته شد و از سمتی گیمران آنلاین fifa گوی سبقت را از pes بازان پیش گرفتند.

بخوانید :   تخفیف 10 درصدی پلن های تبلیغاتی - مدت محدود

به همین دلیل دامین Orpf.Ir را در اواخر سال ۲۰۱۲ ثبت کردیم که مخفف اول کلمات Online Reference Pes Fifa که به معنای مرجع آنلاین پی اس و فیفا می باشد.

در بدو ورود بازی فیفا ۱۳ جام های آنلاین ما گسترش زیادی یافت و در ابتدا حسام حسینی عزیز به تیم مدیریتی ما پیوست که در حال حاضر ادمین گیم پلی ایران می باشد و امیدوارم همیشه موفق باشه و سپس بهراد غلامرضایی که شما بهراد رو با NaTo Vampire می شناسید به جمع ما پیوست در ادامه دوستان عزیز نیز به جمع مون پیوستند : وحید زاکری . بهزاد تقی زادگان . مسعود صدرالحافظین  اولین لیگ آنلاین فیفا را در پلتفرم ایکس باکس ۳۶۰ و بازی فیفا ۱۳ برگزار نمودیم که با قهرمانی parsa xbl خاتمه یافت در لیگ آنلاین فیفا ۱۴ در پلتفرم پلی استیشن ۳ نیز برگزار شد برای دیدن اطلاعات بیشتر و نفرات برتر ما از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ به لینک زیر مراجعه فرمایید:

https://orpf.ir/forum/forum39.html

 بعد از برگزاری ۲ دوره لیگ آنلاین در تابستان ۹۲ و ۹۳ تصمیم بر این شد تا بخش مسابقات را از انجمن جدا نماییم به از همین رو ساب دامین cup.orpf.ir را ایجاد نمودیم که در اینده ای نزدیک نیز تغییرات زیادی در آن ایجاد خواهیم نمود و آنرا از حالت وبلاگی در خواهیم آورد

لیگ آنلاین فیفا ۱۵ نیز برگزار شد و متاسفانه یک سری افراد در پی تخریب ما بودند که با تهمت هایی که به تیم بنده و سایت در حین لیگ و بعد از اتمام لیگ می زدند در پی این بودند که وجهه سایت را خدشه دار نمایند که شکر خدا کاربران عزیز خودشون بهتر از همه در جریان حواشی بودند .

بخوانید :   تریلر جدید بازی FIFA 16 سیستم No Touch Dribbling بازی را نشان می دهد

این بود تاریخچه مختصری از ایجاد سایت و هدف کلی اون

طی این ۵ سالی در قدم توی این کار گذاشتم هیچ وقت برای پول کار نکردم ! خیلی ها تهمت زده اند و … خداروشکر بر خلاف تمامی سایت های برگزار کننده مسابقات آنلاین هر سال گزارش مالی کاملی نیز ارائه می دهم که کاربران با تمامی جزئیات آگاه باشند و به شخصه این حق رو به کاربران عزیز میدم که از جزئیات آگاه باشند

امیدوارم که سال پیش رو هم در کنار هم به خوبی و خوشی سپری کنیم .

تابستان ۹۵ هم منتظر سورپرایز ویژه ما باشید 🙂 + بخش جدید مسابقات

ارادتمند تک تک دوستان و گیمران عزیز علی مهاجرانی مود مدیر مجموعه orpf

برای امتیاز دهی به این پست کلیک کنید
[کل: 0 میانگین: 0]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *