FIFA 20

تغییرات FIFA 20 بسیار زیاد خواهد بود

FIFA 20 تغییرات زیادی در مکانیزم شوت، پاس و هوش مصنوعی خواهد داشت

در ادامه بیشتر خواهیم پرداخت به تغییرات بازی FIFA 20 با ما در ادامه مطلب همراه باشید

تغییرات FIFA 20 بسیار زیاد خواهد بود

به نظر می‌رسد که نسخه‌ی بعدی سری‌ بازی‌های FIFA شاهد تغییرات زیادی خواهد بود.

سال ۲۰۱۹ شروع شده و این امر به معنای آن است که سری‌ بازی‌های ورزشی باید نسخه‌ی جدید خود را دریافت کنند.

در این میان ولی دو بازی FIFA و PES از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند.

بیستمین نسخه از مجموعه‌ی FIFA به زودی عرضه می‌شود ولی شرکت سازنده اطلاعات زیادی را در اختیار ما نگذاشته است.

اما امروز در وب‌سایت رسمی این شرکت، توضیحاتی ارائه شده است؛ این توضیحات بیان‌گر ایرادات نسخه‌ی قبلی و البته تلاشی است که سازندگان برای رفع آن‌ها کرده‌اند.

آن‌ها همچنین در رابطه با تغییراتی که در مکانیزم پاس، شوت و موقعیت‌های تک‌ به تک به وجود آمده است نیز توضیحاتی داده‌اند.

از تمام این حرف‌ها گذشته، هوش مصنوعی بازی نیز دست‌خوش تغییرات زیادی شده است. در قسمت زیر می‌توانید گزیده‌ای از این اطلاعات را مشاهده کنید.

دفاع هوش مصنوعی:

  • مکانیزم دفاعی کاملا جدید: شیوه و روش دفاع هوش مصنوعی کاملا بازنگری شده و تغییرات زیادی کرده است. جا گیری بازیکنان در زمین اکنون هوشمندانه‌تر خواهد بود؛ هرچند اگر دفاع به صورت دستی صورت بگیرد ممکن است نتیجه‌ای بهتر داشته باشد.
  • تصاحب توپ با برنامه: این مورد در نسخه‌ی بیستم برای اولین بار اجرا شده و با این مکانیزم شما می‌توانید همزمان با این که توپ را از حریف می‌گیرید، آن را به نزدیک‌ترین یار خود پاس دهید.
  • اثربخشی ثانویه: اکنون افرادی که از بازیکن صاحب توپ دورتر هستند، دیرتر به حرکات او واکنش داده و دیرتر تغییر جهت می‌دهند. این امر باعث می‌شود که گاها توپ به صورت ناحودآگاه به شما برسد یا توپی که شوت می‌شود به بازیکن شما برخورد کند. این مورد باعث می‌شود که شما بیشتر اشتیاق داشته باشید تا به صورت دستی دفاع کنید و  آن را به عهده‌ی هوش مصنوعی نگذارید.
  • مکانیزم فریب بهبودیافته: این مورد با سرعت بیشتری انجام می‌شود و بازیکن حریف با چالاکی بیشتری حرکات فریب‌دهنده را انجام می‌دهد. شما به همین واسطه بیشتر مشتاق می‌شوید تا کنترل بازیکنان دفاعی خود را بدست بگیرید.
بخوانید :   الکترونیک آرتس به دنبال عرضه‌ی ۱۴ بازی تا پیش از آوریل سال ۲۰۲۱ است

موقعیت‌های تک به تک

  • دقت‌ شوت‌ها بالاتر رفته و شما اکنون شانس بیشتری برای گل کردن موقعیت‌های تک به تک دارید. باید دقت کنید که اکنون کار بازیکن دفاع سخت‌تر است چرا که شانس موفقیت بازیکن حمله‌کننده در مواقعی که با دروازبان تک‌ به تک شده است بسیار افزایش یافته.
  • عکس‌العمل‌های دروازبان‌ها بهبودیافته است و اکنون کم‌تر شاهد اعمال ابرقهرمانانه از آن‌ها هستیم. این امر دوباره باعث افزایش شانس بازیکن حمله کننده برای به ثمر رساندن گل در موقعیت تک به تک می‌شود.
  • شوت با بیرون پا نیز مکانیزمی بهبودیافته دارد و تنها بازیکنانی این قابلیت را دارند که شرایط برایشان مهیا و مهارت لازم را داشته باشند.
  • تنظیم قدرت شوت‌ها نیز اکنون با دقت بیشتری انجام می‌شود و بازیکنان می‌توانند با دقت بسیار بالایی شوت کنند. این مورد باعث می‌شود تا شانس به ثمر رسیدن گل افزایش یابد.

هنوز اطلاعاتی از تاریخ انتشار این بازی نیست ولی طبق هر سال، انتظار داریم که در مهر ماه شاهد عرضه‌ی آن باشیم.

 

برای امتیاز دهی به این پست کلیک کنید
[کل: 0 میانگین: 0]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *