برترین بازی ویدئویی سال فیفا 2015

برترین بازی ویدئویی سال از نگاه کاربران DigiKala بازی محبوب FIFA 2015 شد !

در ادامه با اخبار کامل دیجی کالا و دیجیاتو همراه هستیم

برترین بازی ویدئویی سال فیفا 2015

FIFA 15 ORPF

digiato :

محصول کمپانی EA Sports از دهه ۹۰ میلادی همیشه نظر علاقه مندان به گیم و فوتبال را به خود جلب کرده است. هر چند که حریفان ژاپنی این بازی دست از رقابت برنداشته و در سال های اخیر با توسعه PES جایگاه بسیار خوبی را در بین کاربران به ویژه در داخل کشورمان باز کرده اند اما هنوز نام FIFA در بین گیم های محبوب کاربران سراسر دنیا می درخشد.

رقیب فیفا در این مسابقه، بازی ایرانی «خروس جنگی» بود که حدود ۳ هزار رای، از این بازی معروف جهانی کمتر کسب کرد. FIFA15 در این مسابقه توانست ۱۴ هزار و ۹۳۸ رای را از آن خود کند و به عنوان برترین بازی ویدئویی سال شناخته شود.

digikala :

برترین بازی ویدئویی سال: FIFA15

اصلا جای تعجب ندارد که جدیدترین نسخه از مجموعه بازی‌های «فیفا» (FIFA)، عنوان برترین بازی سال 93 را با 15000 رای از کاربران دیجی‌کالا کسب کند. فیفا15 بدون شک برترین شبیه‌ساز فوتبال است؛ از آن‌جایی هم که فوتبال طرفداران بی‌شماری در ایران دارد، جای تعجب نیست که موفق شده آرای بیش‌تری در مقایسه با Dragon Age: Inquisition و Middle-earth: Shadow of Mordor به‌دست بیاورد. لازم به ذکر است که بازی ایرانی «خروس جنگی» که سال گذشته عنوان بهترین بازی موبایلی ایران را به‌ خود اختصاص داده بود، موفق شده در این نظرسنجی رتبه‌ی دوم را کسب کند.

منبع اخبار : دیجی کالا & دیجیاتو
برای امتیاز دهی به این پست کلیک کنید
[کل: 0 میانگین: 0]
بخوانید :   تریلر جدید بازی FIFA 16 سیستم No Touch Dribbling بازی را نشان می دهد
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *