دانلود Patch 1.01.01 pes 2015

دانلود پچ PES 2015 | PC Patch 1.01.01

پچ جدید بازی محبوب PES 2015 منتشر شد برای دانلود آن به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

دانلود پچ رسمی کونامی ، کرک پچ ریلودد و کرک فیکس آنلاین PES 2015 | PC) Patch 1.01.01)


۱٫
پچ رسمی کونامی ۱٫۰۱٫۰۱ به حجم ۱۳ مگابایت : دانلود PASSWORD : orpf.ir

۲٫کرک فیکس آنلاین پچ ۱٫۰۱٫۰۱ به حجم ۱۱ مگابایت: دانلود PASSWORD : orpf.ir

۳٫کرک پچ ۱٫۰۱٫۰۱ ریلودد مخصوص بازی آفلاین به حجم ۱۱ مگابایت : دانلود PASSWORD : orpf.ir

*کسانی که به طور رایگان آنلاین بازی میکنند فایل دوم را دانلود کنند و محتویات فایل را درون پوشه pes 2015 بریزند.

*کسانی که بطور قانونی و با گیفت استیم بازی میکنند فایل اول را دانلود کرده و محتویاتش را درون پوشه pes 2015 بریزند.

*کسانی هم که آنلاین بازی نمیکنند ابتدا محتویات فایل اول را درون پوشه بازی بریزند و سپس محتویات فایل سوم را درون پوشه pes 2015 بریزند.

برای امتیاز دهی به این پست کلیک کنید
[کل: میانگین: ]
بخوانید :   آپدیت 4 + کرک ورژن 3 برای FIFA 15
اشتراک در
اطلاع از
guest
112 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهدئ
مهدئ
دسامبر 3, 2014 6:37 ق.ظ

سلام باز هم به داد ما رسیدی ممنون .دیگه از این پس میتونیم برا هر پچ، کرک فیکس آنلاین از اینجا دانلود کنیم درسته!!!

جواد
جواد
دسامبر 3, 2014 8:59 ق.ظ

سلام
آقا دمت گرم کارت درسته.

حامد
حامد
دسامبر 3, 2014 1:09 ب.ظ

سلام من پچ جدیدو ریختم ولی این پیغام را میدهد unable to implement live updete data

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  حامد
دسامبر 3, 2014 1:53 ب.ظ

درود
به مسیر my documents/konami/pro evolution soccer 2015/mount بروید و فایل مخفی به نام LIVE00000000 رو پاک کنید مشکل برطرف میشه.

وحید
وحید
دسامبر 3, 2014 3:05 ب.ظ

با سلام آقای مهاجرانی ایشالا خدا امواتتو بیامرزه دمه شما گرم

محمدامین
محمدامین
دسامبر 3, 2014 7:50 ب.ظ

من وقتی میخوام کاپ انلاین بازی کنم مینیوسه competiton not found و فایل LIVE00000000 را نیز حذف کردم اما بازم ارور not found میده چکار کنم .

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  محمدامین
دسامبر 4, 2014 11:04 ق.ظ

درود
کاپ های آنلاین PES سر یه ساعت مشخص شروع میشوند.
شما سر ساعتش مراجعه بکنید تا بتونید وارد کاپ بشید.
برای هر کاپ ساعتش رو نوشته.

پویان
پویان
دسامبر 4, 2014 11:37 ق.ظ

سلام. چه ویژه گی هایی داره؟

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  پویان
دسامبر 4, 2014 11:30 ب.ظ

فقط برای رفع یه مشکل کوچیک در مورد Agent ها در بخش My Club هستش.

حامد
حامد
دسامبر 4, 2014 11:51 ق.ظ

با سلام به مدیر سایت اگه امکان داره بفرمایید این ارور چیهthis service is currently unavailableمن حتی رفتم داخل document داخل فولدر Mont اون فایلم پاک کردم ولی باز نشد لطفا راهنماییم کنید من فقط آنلاین بازی میکنم و فقط کرک فیکس رو دانلود وریختم داخل پوشه بازی

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  حامد
دسامبر 4, 2014 11:31 ب.ظ

دوست عزیز این ارور در بازه ی زمانی که سرور در حال تعمیر باشه نمایش داده میشه و هیچ ربطی به چیز دیگه ای نداره.

amir
amir
دسامبر 4, 2014 5:45 ب.ظ

این پچ چه تغیراتی تو بازی ایجاد میکنه؟

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  amir
دسامبر 4, 2014 11:34 ب.ظ

فقط برای رفع یه مشکل کوچیک در مورد Agent ها در بخش My Club هستش.

اریا
اریا
دسامبر 6, 2014 11:25 ق.ظ

سلام خود پچ ها رو چرا قرار نمیدین من نمی دونم کدوم پچ رو باید دانلود کنم

و یه سوال اون که داخل اموزش رایگان انلاین بازی کردن هست > اخرین پچ هست؟

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  اریا
دسامبر 6, 2014 11:48 ب.ظ

سلام من منظور شما رو از خود پچ نمیفهمم.
اونجا زیر لینک دانلود ها توضیح دادم که کدوم باید دانلود بشه.
بله آخرین هستش.

مهرداد
مهرداد
دسامبر 6, 2014 5:14 ب.ظ

با سلام و تشکر بابت آموزشی که گذاشتید. من کارایی که گفتید رو انجام دادم برای آنلاین بازی کردن ولی وقتی بازی رو ران میکنم استیم پیغام میده:
This item is currently unavailable in your region
با …شکنم امتحان کردم بازم نشد. به نظرتون مشکل چیه؟

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  مهرداد
دسامبر 6, 2014 11:50 ب.ظ

بازی رو پاک کنید و از اول بریزید و هیچ کرکی نریزید و آخرین کرک فیکس آنلاین ( یعنی همینی که این بالا براتون قرار دادم) رو کپی کنید توی پوشه بازی.مشکل شما حل میشه

omid
omid
دسامبر 6, 2014 9:21 ب.ظ

سلام
اقا من پچو نصب کردم اما تو بازی پیغام میده که اخرین ورژنو نصب کنید و اپدیت کنید

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  omid
دسامبر 6, 2014 11:52 ب.ظ

وقتی وارد بازی میشین به صفحه ای میرسین که نوشته Press Any Key،حالا توی همو صفحه ورژن بازی شما رو نوشته ببینید آیا درست پچ رو ریختید(یعنی باید ۱٫۰۱٫۰۱ باشه).

امیر
امیر
دسامبر 7, 2014 12:24 ب.ظ

سلام گاهی قبل از بازی و گاهی وسط بازی .بازی میپره و پیغام connect to server is lost میده. فایروال و ویروس کش رو هم غیر فعال کردم

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  امیر
دسامبر 7, 2014 2:56 ب.ظ

اینترنت شما ضعیف هست و پینگ تایم شما بالا.

امین
امین
دسامبر 8, 2014 3:07 ب.ظ

سلام خسته نباشید من دیشب کولی انلاین بازی کردم و مشکلی نداشت اما الا که وارد میشم این پیقام هارو میده: installation failed وبعدی هم : unable to implement live update data خواهشان کمکم کنید مرسی از سایته خوبتون

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  امین
دسامبر 8, 2014 4:53 ب.ظ

درود
به مسیر my documents/konami/pro evolution soccer 2015/mount بروید و فایل مخفی به نام LIVE00000000 رو پاک کنید مشکل برطرف میشه.

امین
امین
پاسخ به  MASSIF
دسامبر 9, 2014 12:58 ق.ظ

تقریبا هر بازی ۱۰ دقیقه ی چقد حجم نت مصرف میکنه ممنون میشم

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  امین
دسامبر 9, 2014 5:37 ب.ظ

حدودا بین ۱۰-۱۵ مگابایت

hamidreza
hamidreza
دسامبر 8, 2014 8:55 ب.ظ

سلام و خسته نباشید. آی دی شما در fifa 15 pc چیه که ادد کنم؟

مجید
مجید
دسامبر 10, 2014 5:54 ق.ظ

سلام با تشکر خیلی خیلی خوب بود نمیدونید چقدر خوشحالم فقط یک مسئله کوچیک هست
من این بازی رو افلاین با بالاترین کیفیت بازی می کنم و هیچ افت فریم یا لگی ندارم ولی الن با استیم وقتی بازی میکنم لگ دارم سرعت اینترنتم هم بالاست ۱٫۲ مگابایت در ثانیه دانلود میکنم مشکل از کجاست

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  مجید
دسامبر 10, 2014 2:58 ب.ظ

درود
من هم خوشحالم که کمکتون کردم.
بازی آنلاین هیچ ربطی به سرعت دانلود نداره شما باید پینگ تایم مناسب داشته باشید.
منوی استارت رو باز کنید و کلمه cmd رو سرچ کنید.
یه صفحه سیاه رنگ برای شما باز میشه.
داخل این صفحه دقیقا عبارت زیر رو تایپ کنید و کلید اینتر رو بزنید
ping 210.148.52.193
حالا پینگ شما رو مینویسه…اگر پینگتون زیر ۳۵۰ باشه میتونید خوب و بدون لگ بازی کنید اما اگه بالاتر باشه بازی شما در حالت آنلاین لگ دار خواهد بود.
موفق باشید.

مجید
مجید
پاسخ به  MASSIF
دسامبر 11, 2014 2:41 ق.ظ

سلام پینگم رو تست کردم ۴۰۰ بود ولی با یاهو ۲۵۰ بودم چه باید بکنم در ضمن جدیدا انیسال فیلد میده و نمیزاره بریم تو آنلاین

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  مجید
دسامبر 11, 2014 12:43 ب.ظ

در مورد پینگ که کمکی از دستم بر نمیاد پینگتون یکم بالا هست اما میتونید از سرویس های کاهنده پینگ استفاده کنید در نت سرچ کنید پیدا میکنید.
در مورد مشکل دوم به مسیر my documents/konami/pro evolution soccer 2015/mount بروید و فایل مخفی به نام LIVE00000000 رو پاک کنید مشکل برطرف میشه.

پویان
پویان
دسامبر 11, 2014 1:15 ب.ظ

اگر داخل انلاین بازی کردن مشکلی دارم این رو نصب کنم مشکلم حل میشه؟

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  پویان
دسامبر 12, 2014 1:27 ب.ظ

شما بدون این پچ نمیتونید آنلاین بازی کنید یعنی همواره باید آخرین پچ رو نصب کرده باشید تا بتونید آنلاین بازی کنید.

danial
danial
دسامبر 11, 2014 4:55 ب.ظ

سلام من این بازی رو خریدم و نصب کردم و به اخرین اپدیت از پچ pte به روز رسانی کردم اما با این حال وقتی میخوام انلاین بازی کنم میگه ورژن بازی شما قدیمیه و باید به روز رسانی کنید

لطفا راهنماییم کنید
خیلی ممنون

danial
danial
پاسخ به  danial
دسامبر 11, 2014 5:00 ب.ظ

راستی ببخشید یادم رفت بگم ، من نسخه ریلودید رو گرفتم

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  danial
دسامبر 12, 2014 1:25 ب.ظ

درود
بازیو پاک کن دوباره نصبش کن و فقط و فقط و فقط کرک فیکس آنلاین رو توی پوشه بازی کپی کن.

danial
danial
پاسخ به  MASSIF
دسامبر 13, 2014 2:10 ق.ظ

اقا بدتر شد الان روی بازی کلیک میکنم یه صفحه سفید باز میشه و سریع بسته میشه

الان چه کار کنم؟؟؟

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  danial
دسامبر 13, 2014 4:40 ب.ظ

استیمتون باز هست؟

da
da
پاسخ به  MASSIF
دسامبر 13, 2014 8:00 ب.ظ

درست شد خیلی ممنون
فقط چه پچی نصب کنم که لیگ ها لایسنس بشن و بشه انلاین بازی کردم؟؟

راستی وقتی بازی میکنم دستوراتی که از طریق دسته بازی میدم با تاخیر اجرا میشه!!!

شما رومی برای بازی با دوستان ایرانی سراغ ندارید؟؟

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  da
دسامبر 14, 2014 3:55 ب.ظ

درود خواهش میکنم
برای آنلاین بازی کردن بهتره که پچ های متفرقه که لایسنس ها رو درست میکنن استفاده نکنید چون احتمال به مشکل خوردنتون توی بازی آنلاین زیاد میشه.
این تاخیر هم که گفتین مربوط میشه به سرعت و کیفیت اینترنت شما.
این روم رو بچه ها معمولا میرن برای بازی —–>> (US-01-FR)

da
da
پاسخ به  MASSIF
دسامبر 16, 2014 12:12 ق.ظ

الان من از چه پچی استفاده کنم؟؟

مجید
مجید
دسامبر 13, 2014 9:59 ق.ظ

کی بازی رو بدون لگ داره بگه نتش چیه ما هم بریم از اون شرکت بگیریم لدفن

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  مجید
دسامبر 13, 2014 4:41 ب.ظ

مخابرات برا بازی خوبه.

مجید
مجید
پاسخ به  MASSIF
دسامبر 14, 2014 2:36 ق.ظ

شوخی میکنی؟؟؟؟

da
da
پاسخ به  مجید
دسامبر 13, 2014 8:02 ب.ظ

اسیاتک سرعت ۵۱۲ بدون هیچ لگی

مجید
مجید
پاسخ به  da
دسامبر 14, 2014 5:27 ب.ظ

داداش رفیقای من اسیا تک دارن پینگشون رو ۴۵۰ بود
مال من رو ۴۰۰ بود لگ هم دارم به غایت

da
da
پاسخ به  مجید
دسامبر 16, 2014 12:10 ق.ظ

من الان پینگم روی ۲۰۰ بااینکه ۲۵۶ اسیاتک رو دارم (البته حجمی)

امین
امین
دسامبر 15, 2014 12:14 ق.ظ

سلام فک کنم باید پچ فیکس جدید بزارید این جواب نمیده حتی live00000 رو پاک کردم باز live update میزنه

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  امین
دسامبر 15, 2014 3:20 ب.ظ

درود به غیر از آدرس شماره ۱ بروید و اون فایل رو هم پاک کنید.
۱-به مسیر my documents/konami/pro evolution soccer 2015/mount بروید و فایل مخفی به نام LIVE00000000 رو پاک کنید مشکل برطرف میشه.
۲-به مسیر C:\ProgramData\KONAMI\Pro Evolution Soccer 2015\save بروید و فایل مخفی به نام LIVE00000000 رو پاک کنید مشکل برطرف میشه.

siyavash
siyavash
دسامبر 16, 2014 4:46 ق.ظ

اقا دمت گرم فقط سرور نداریم تو ایران باشه چون این خارجیا اینترنتم وسط بازی میپره بیرون (با تشکر از شما)

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  siyavash
دسامبر 16, 2014 6:01 ب.ظ

درود
خیر

siyavash
siyavash
دسامبر 16, 2014 2:05 ب.ظ

ببخشید دیشب برا من مشکلی نداشت اما الان که میرم اینو میگه: your version of pro evolution soccer 2015 is out of date.please update to the latest version and reconnect ممنون میشم بگید باید چیکار کنم.

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  siyavash
دسامبر 16, 2014 5:58 ب.ظ

درود دیتا پک جدید منتشر شده که تا ساعاتی دیگر بر روی سایت قرار خواهد گرفت.

ASHKAN
ASHKAN
دسامبر 16, 2014 3:02 ب.ظ

salam man ta chand vaght pish online bazi mikardam ama alan ke mikham online bazi konam mige bazi ro be akharin noskhe update kon baad bia man chikar konam

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  ASHKAN
دسامبر 16, 2014 5:58 ب.ظ

درود دیتا پک جدید منتشر شده که تا ساعاتی دیگر بر روی سایت قرار خواهد گرفت.

احمد رضا
احمد رضا
دسامبر 16, 2014 3:04 ب.ظ

سلام….
من از روی اموزشتون که ویدیویی بود انلاین بازی میکردم خیلی هم خوب بود…..
ولی از دیروز همین پیغام می امد…..
منم همین پیوشه live00000000 and mount را پاک کردم….
اما الن دیگه اصلا انلاینا نمیاره……
الان میخوام از اول بازی رو نصب کنم و انلاین بازی کنم باید چیکارکنم؟؟؟
در ضمن با استیمپ هم اکانات ساختمه باید کدوما دانلود کنم و بریزم تو بازی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لطفا سریع راهنمایی کنید……………..

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  احمد رضا
دسامبر 16, 2014 6:03 ب.ظ

یکم واضح تر توضیح بدید بی زحمت!!!

امین
امین
دسامبر 16, 2014 3:40 ب.ظ

سلام ادمین جان انجام دادم اینبار اصلا بازی برا انلاین نمیره مستقیم میره برا بازی معمولی منم LIVE00000000 رو پاک کردم چیزی نشد خرابتر هم شد خواهشا کمک کنید مرسی از ضحماتتون

arash
arash
دسامبر 16, 2014 4:12 ب.ظ

salam mikham beram tu ghesmat online tu ps 2015 mige ke ” your p…s 2015 is out of date please update to the lastes version and reconect.

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  arash
دسامبر 16, 2014 5:57 ب.ظ

درود دیتا پک جدید منتشر شده که تا ساعاتی دیگر بر روی سایت قرار خواهد گرفت.

منصور
منصور
دسامبر 16, 2014 5:45 ب.ظ

سلام خسته نباشید
دیشب از فایل استفاده کردم کلی هم بازی کردم آخر شب گفت به سرور وصل نمی شه تمومش کردم صبح که دوباره خواستم وصل بشم گفت ورژنت آپ نیست. الانم هر کار می کنم همون مسیر رو چند بار انجام دادم دیگه وصل نمی شه که نمی شه
داداش راه حل نداره؟

مهدی
مهدی
دسامبر 16, 2014 7:20 ب.ظ

با سلام.آیا امشب دیتاپک و فیکس جدید رو قرارخواهید داد؟

siyavash
siyavash
دسامبر 17, 2014 3:33 ب.ظ

massif جان دستت در نکنه واقعا خیلی ممنون

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  siyavash
دسامبر 17, 2014 3:47 ب.ظ

خواهش میکنم

siyavash
siyavash
دسامبر 17, 2014 11:01 ب.ظ

ببخشید چطور میتونم اسممو تو استیم تغییر بدم؟ ممنون از پاسخگویی شما

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  siyavash
دسامبر 18, 2014 9:23 ب.ظ

به تب friends برید و گزینه change profile name رو بزنید و اسمتون رو تغییر بدید.

امیر
امیر
دسامبر 19, 2014 10:30 ب.ظ

من کرک فیکس آنلاین رو دانلود کردم و محتویاتشو ریختم تو پوشه ی بازی ولی وقتی میخوام بازی رو باز کنم این پیغام میاد :
the application was unable to start correctly (0xc0000142) .click ok to close the application
چیکار کنم ؟؟؟

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  امیر
دسامبر 20, 2014 1:53 ق.ظ

بازی رو یه بار پاک کنید و دوباره نصب کنید درست میشه.

maxaa
maxaa
دسامبر 19, 2014 11:00 ب.ظ

سلام ی سوال اگه من پچ انلاین نسب کنم تو افلاین جواب نمی ده

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  maxaa
دسامبر 20, 2014 1:55 ق.ظ

خیر جواب نمیده…
شما میتونید پچ آفلاین رو هم دانلود کنید تا وقتی دسترسی به اینترنت ندارید با کپی کردن پچ آفلاین بتونید آفلاین بازی کنید.

ali
ali
دسامبر 20, 2014 10:27 ب.ظ

با سلام خدمت شما.ببخشید من همه اینکارایی ک گفتین رو انجام میدم.وارد بازی میشم ولی زمانی ک میخوام آنلاین بازی کنم ارور data pack… میده.ممنون میشم اگه راهنماییم کنین

mohammad
mohammad