دانلود pes 2015 patch 1.02

دانلود کرک پچ آفلاین و کرک فیکس آنلاین PES 2015 PC Patch 1.02.00

۱٫کرک فیکس آنلاین پچ ۱٫۰۲٫۰۰ به حجم ۱۱ مگابایت: دانلود PASSWORD : orpf.ir

۲٫کرک پچ ۱٫۰۲٫۰۰ مخصوص بازی آفلاین به حجم ۱۲ مگابایت : دانلود PASSWORD : orpf.ir

*کسانی که به طور رایگان آنلاین بازی میکنند فایل اول را دانلود کنند و محتویات فایل را درون پوشه pes 2015 بریزند.

*کسانی هم که آنلاین بازی نمیکنند محتویات فایل دوم را درون پوشه pes 2015 بریزند.

PES 2015 PC Patch

تاپیک انجمن https://orpf.ir/forum/thread1321.html#post16139

برای امتیاز دهی به این پست کلیک کنید
[کل: میانگین: ]
بخوانید :   مسابقات بازیهای رایانه ای خراسان جنوبی اسفند ماه ۹۷
اشتراک در
اطلاع از
guest
101 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مجید
مجید
دسامبر 17, 2014 1:59 ق.ظ

سلام . آقا این data pack چیه ؟ من دان کردم تو همون مسیر ولی بازم ورژن ۱٫۰۰ نشون میده

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  مجید
دسامبر 17, 2014 2:39 ب.ظ

هر دو فایل رو کپی کنید.

alireza
alireza
دسامبر 17, 2014 7:33 ق.ظ

سلام منم دان کردم ورژن ۱ نشون میدهو بازم انلاین نمیشه درست میشه یا نه کسی تست کرده انلاین جواب بده

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  alireza
دسامبر 17, 2014 2:39 ب.ظ

اینو که بریزی ورژنت میشه ۱٫۰۲٫۰۰ کاملا سالم هست و خودم تستش کردم.

محمد میرزایی
محمد میرزایی
پاسخ به  MASSIF
دسامبر 17, 2014 2:58 ب.ظ

بله منم تست کردم درست بود. ممنون از سایت خوبتون

siyavash
siyavash
پاسخ به  محمد میرزایی
دسامبر 17, 2014 5:24 ب.ظ

اقا برا شما اینو نمیگفت؟؟؟: data pack incompatible

محمد میرزایی
محمد میرزایی
پاسخ به  siyavash
دسامبر 18, 2014 11:33 ق.ظ

جرا گفت. ولی بلافاصله از بازی اومدم بیرون و DLC رو ریختم درست شد

reza
reza
پاسخ به  alireza
دسامبر 19, 2014 7:22 ب.ظ

من امتحان کردم خیلی راحت میتونی بازی کنی

siyavash
siyavash
دسامبر 17, 2014 3:57 ب.ظ

اقا دمت گرم من تستش کردم درست بود بازم مرسی

siyavash
siyavash
دسامبر 17, 2014 4:02 ب.ظ

ببخشید الان میخوام برم بازی های دوستانه میزنه: data pack incompatible انگار پک سازگار نیست با بازی میشه بگید باید چیکار کنم؟ با تشکر

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  siyavash
دسامبر 17, 2014 4:39 ب.ظ

دیتا پک ۲٫۰۰ رو بریزید چون برای آنلاین بازی کردن حتما باید آخرین دیتا پک رو هم داشته باشین.

alireza
alireza
دسامبر 17, 2014 4:23 ب.ظ

سلام برای من data pack incomtible میزنه

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  alireza
دسامبر 17, 2014 4:38 ب.ظ

دیتا پک ۲٫۰۰ رو بریزید چون برای آنلاین بازی کردن حتما باید آخرین دیتا پک رو هم داشته باشین.

siyavash
siyavash
دسامبر 17, 2014 5:25 ب.ظ

دیتا پک ۲ که تو سایت نیست

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  siyavash
دسامبر 17, 2014 10:20 ب.ظ

😐
رو صفحه اصلی اون چیه پس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

siyavash
siyavash
دسامبر 17, 2014 5:28 ب.ظ

(دانلود DLC رسمی کونامی PES 2015 PC Data Pack 2.00) اهان اینه؟ پیداش کردم مرسی تشکر فراوان

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  siyavash
دسامبر 17, 2014 10:22 ب.ظ

بله همینه

mojtabamw
mojtabamw
دسامبر 18, 2014 1:09 ق.ظ

دستت درد نکنه هم از سرعت عمل هم توضیحات….ایشاا.. پچ ها و دیتا ها دوباره سر وقت برازید

علیرضا
علیرضا
دسامبر 19, 2014 1:14 ق.ظ

سلام و خسته نباشید به نویسندگان سایت
خیلی خیلی بخاطر سوال کلافه کننده و بدم معذرت میخوام ولی من تازه بازی رو نصب کردم و واقعن گیج شدم و نمیتونم آنلاین بازی کنم
طبق همون کلیپتون هم عمل کردم ولی مث اینکه پچ جدید اومده و اون آپدیت جواب نمیده…
حالا باید چیکار کنم؟؟! 🙁
اگرم قبلا جایی جواب سوالمو دادید لینک بدید من برم ببینم
خواهشا کمک کنید
دمتوووون گررررررم 😉

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  علیرضا
دسامبر 19, 2014 3:39 ق.ظ

سلام ممنون
شما برای آنلاین بازی کردن همواره نیاز دارید که آخرین پچ و دیتا پک رو نصب داشته باشید
هم باید پچ ۱٫۰۲٫۰۰ رو نصب کنید و هم باید دیتاپک ۲٫۰۰ رو نصب کنید.
موفق باشید
هر دو هم تو سایت هستن دانلود کنید و استفاده کنید

علیرضا
علیرضا
پاسخ به  MASSIF
دسامبر 19, 2014 1:38 ب.ظ
MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  علیرضا
دسامبر 19, 2014 2:36 ب.ظ

خواهش میکنم
بله همین ۲ تا هستند.

احمد رضا
احمد رضا
دسامبر 19, 2014 2:51 ب.ظ

سلام من میرم تو بازی بعد چن دیقه خودش میپره بیرون……چیکارکنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟انتی ویروسمم غیرفعال کردم درس نشد………..

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  احمد رضا
دسامبر 19, 2014 3:13 ب.ظ

سلام
ینی چی میپره بیرون؟چه اروری میده؟

حسن
حسن
دسامبر 19, 2014 3:35 ب.ظ

سلام خسته نباشید چرا امروز هرچی میرم تو بازی میپره بیرون .(تا قسمت منو ها میاد close program میده )تا دیشبم وصل بودم ولی امروز نه . قبلا با قظع کردن انتی ویروس این مشکل حل میشد الان نمیشه لظفا راهنمایی کنید

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  حسن
دسامبر 19, 2014 3:53 ب.ظ

فایر وال رو هم خاموش کنید.

حسن
حسن
پاسخ به  MASSIF
دسامبر 19, 2014 4:11 ب.ظ

خوتموش کردم نمیشه . فایل های live را هم که میگفتید پاک کردم

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  حسن
دسامبر 19, 2014 4:33 ب.ظ

بازی رو پاک کنید و دوباره نصب کنید و پچ و دیتا پک رو بادقت نصب کنید …
در تمامی این مراحل آنتی ویروس و فایروال خاموش باشند

محمد
محمد
دسامبر 20, 2014 1:35 ق.ظ

سلام ، افلاین بازی مشکل نداره آنلاینم قبلا بازی کردم امشب گیر میده نمیدونم چرا 🙂

این ارور و میده

http://8pic.ir/images/cjgipcyuoqp51cr8kwpp.jpg

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  محمد
دسامبر 20, 2014 1:57 ق.ظ

بازی رو یه بار پاک کنید و دوباره نصب کنید درست میشه.

علیرضا
علیرضا
دسامبر 20, 2014 11:05 ق.ظ

سلام
آقا منم تونستم آنلاین بازی کنم ولی منم به همین مشکل برخوردم که یهو بازی میپره بیرون بدون هیچ اروری یهو بسته میشه…
فایروال خاموش نیست چون میترسم خاموشش کنم
سیستم امنیت رو اونم موقعی که آنلاینی نباید خاموش کرد که……
راه دیگه ای نیست؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟

masoud
masoud
دسامبر 20, 2014 1:41 ب.ظ

دمت گرم مثل همیشه خوب و راحت

reza
reza
دسامبر 20, 2014 1:53 ب.ظ

سلام بچه ها این ایدیه منه ادم کنید تا با هم بازی کنیم.reza_0082

احمد رضا
احمد رضا
دسامبر 21, 2014 12:50 ب.ظ

درود…

واقعا بهترین سایت را دارید…
اگه میشه راهنمایی هم برای ادد کردن دوستان و چگونگی شرکت در جام ها و….را نیز بگذارید…
چگون باید دوستی را ادد کنم؟؟؟ویه سوال دیگه سرعت باید چن باشه تا هی گیر نزنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

dashti937
dashti937
پاسخ به  Soltane7posh
دسامبر 25, 2014 2:45 ب.ظ

با سلام ما این کار شما رو انجام دادیم اما میگه
Error adding friend. Please try again.

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  dashti937
دسامبر 25, 2014 4:04 ب.ظ

بعضی مواقع پیش میاد…
عادی هست.

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  احمد رضا
دسامبر 21, 2014 11:00 ب.ظ

دوستان رو از طریق گزینه add a friend در برنامه استیم اد کنید.
سرعت هم مهم نیست فقط پینگ تایمتون باید خوب باشه.

artagun
artagun
دسامبر 22, 2014 11:44 ق.ظ

سلام و خسته نباشین از زحمتاتون . سایت خیلی فعال و آپدیتی هست . جای تشکر فراوان داره .

من دوتا مشکل داشتم . اولی اینکه من تمامی راهکار ها و آموزش هایی که در سایت هستو انجام دادم . کاملا درست و دقیق نصب کردم . هر از چند گاهی میرم و آنلاین بازی میکنم اما هر موقع که بازی خودش دوس داره یهو میفته بیرون !!! بدون هیچ دلیل خاصی و اروری . انتی ویروس غیر فغال هست و همینطور فایروال . حتی فایل های Live هم پاک کردم که بگیر نگیر داره …

و اما دومی …. من با قند شکن یا بدون اون میخوام تو استیم اد کنم دوستامو اما اصلا نشد . طبق عکس هایی که آقای مهاجرانی گذاشتند عمل کردم . سرچ هم زدم دوستمو پیداهم کردم . اما هرچی نگاه کردم گزینه ایی نبود تا ادد کنم دوستمو . اگه میشه لطف کنید راهنماییم کنید .

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  artagun
دسامبر 22, 2014 1:07 ب.ظ

سلام خیلی ممنون.

از بازی میپره بیرون ینی چی؟
چه اروری میده؟
دقیقا کی میپره بیرون؟

در اون مورد هم خیلی از افراد ایدی استیم رو اشتباه میگن و شما نمیتونید پیداشون کنید.

artagun
artagun
دسامبر 22, 2014 1:16 ب.ظ

بینیند هیچ اروری نمیده اصلا متاستفانه …. !!!

اگر نت قطع باشه میره افلاین داخل و هیچ مشکلی نداره . اما وقتی نت وصله وقتی داخل بازی که میشه میخواد که کانکت بشه به سرور کونامی اونجا یهو میفتع بیرون .

یهو میبینی که ۵ بار یا بیشتر میفته بیرون . اما من هی زورمو میزنم …. تا اینکه شانسی میره تو .

در واقع اونجایی میفته بیروون که میخواد کانکت بشه به سرور کونامی . وگر نه افلاین اصلا مشکلی نیس

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  artagun
دسامبر 22, 2014 1:20 ب.ظ

توی یاهو مسنجر منو ادد کنید تا مشکلتون رو برطرف کنم.

artagun
artagun
دسامبر 23, 2014 11:47 ق.ظ

ای دی یاهوتونو میشه بدین اینجا ؟ من پیدا نکردم .

ای دی من : Milich_artagun@yahoo.com

amir
amir
دسامبر 23, 2014 2:36 ب.ظ

سلام من وقتی پچ انلاینو میریزم استیمو باز میکتم بعد میخوام برم تو بازی این error میده:the application was unable to start crrectly 0xc0000142 میشه بگید چه کار کنم!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  amir
دسامبر 23, 2014 2:58 ب.ظ

بازی رو پاک کنید دوباره نصبش کنید.

amir
amir
دسامبر 23, 2014 5:07 ب.ظ

اقا ما هم همین مشگل اقا artagun رو داریم
به زور میریم تو بازی انلاینم بازی میکنم وسط بازی یهو میاد بیرون
بدون هیچ اروری ویا…

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  amir
دسامبر 24, 2014 5:50 ب.ظ

دیتا پک رو درست نصب نکردید و یا دیتا پک مشکل دار ریختید…

amir
amir
پاسخ به  MASSIF
دسامبر 25, 2014 1:24 ب.ظ

چرا اتفاقا درست نصب کردم بازی رو باز میکنم اول صفحه ای که میاد(یعنی عکس همون استادیومه)مینویسه version1.02.00 – Data Pack 2.00

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  amir
دسامبر 25, 2014 4:00 ب.ظ

شما بازی رو پاک کن از اول بریز و بعدش حتما از پچ و دیتا پکی که ما روی سایت قرار دادیم استفاده کن و هیچ کرک پچ و پچ دیگه ای نریز مشکلت حل میشه.

amir
amir
پاسخ به  MASSIF
دسامبر 25, 2014 5:27 ب.ظ

والا از خود شمام دانلود کردیم 🙂
ممنون

محمد
محمد
دسامبر 23, 2014 11:35 ب.ظ

داخل خود بازی نمیره ………..دیگه اولData Pack 2.00وبعدCrack fix Online Patch 1.02.00 ریختم ومیخاد داخل بازی بره یه صفحه سفید یه لحظه میاد بعد قطع میشه نمیره ممنون میشم بگین

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  محمد
دسامبر 24, 2014 5:47 ب.ظ

استیم رو باز کنید بعدش بازی رو باز کنید.

aref
aref
دسامبر 25, 2014 12:32 ب.ظ

من این پیغامو میده Server is not available 🙁
چیکار کنم ؟
فایروال و انتی ویروسم آفه
دیتاپک ۲ دارم
با کرک ریلودد آپدیت کردم …
کرک فیکسم انداختن
استیمم دارم

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  aref
دسامبر 25, 2014 3:58 ب.ظ

سرور ها در دست تعمیر بودن و الان در دسترس هستند و میتونید استفاده کنید.

reza
reza
دسامبر 25, 2014 4:37 ب.ظ

سلام من میخوام تو جامتون ثبتنام کنم ولی تو قسمت pes id گیر کردم منظورم اینه من ایدیه استیمم نوشتم ولی ایدیه pes از کجا بیارم.

Hamid
Hamid
دسامبر 25, 2014 6:52 ب.ظ

سلام دوستان
آی دی استیمم
HAMIDSHAR

persianjoker
persianjoker
دسامبر 26, 2014 2:49 ق.ظ

دوستان سلام.
دلم نیومد نیامو تشکرنکنم.
اقا با لطف شما دوستان وهکران گرامی به راحتی با اموزش شما انلاین بازی کردم.
اولش نمیشدولی بعد ک فایل سیو پاک کردم و با …شکن رفتم راحت شد.
ممنون.

maysan
دسامبر 26, 2014 8:50 ق.ظ

سلام خسته نباشی من تمام چیزهایی رو که گفتین انجام دادم ولی داخل بازی این پیام رو میده باید چیکار کنم unble to implement live update data

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  maysan
دسامبر 27, 2014 12:33 ق.ظ

به مسیر های زیر بروید و فایل مخفی به نام LIVE00000000 رو پاک کنید مشکل برطرف میشه.

۱-my documents/konami/pro evolution soccer 2015/mount

۲-C:/Program Data/KONAMI/Pro Evolution Soccer 2015/save

farid_alone
farid_alone
دسامبر 26, 2014 1:48 ب.ظ

سلام دو سه بار عین فرمایش شما عمل کردم ولی این پیغام ها رو میده :
بازی که میاد بالا و قبل از منو اصلی اول میگه : Instahh failed
و بعدش که اوکی رو میزنم میگه : unable to implement live update data
و بعدش که اوکی میزنم میره و میشه بازی کرد ولی نه توی محیط آنلاین
اگه ممکنه راهنمایی بفرمایید
با تشکر

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  farid_alone
دسامبر 27, 2014 12:35 ق.ظ

به مسیر های زیر بروید و فایل مخفی به نام LIVE00000000 رو پاک کنید مشکل برطرف میشه.

۱-my documents/konami/pro evolution soccer 2015/mount

۲-C:/Program Data/KONAMI/Pro Evolution Soccer 2015/save

مصطفی اسماعیلی
مصطفی اسماعیلی
دسامبر 27, 2014 12:44 ب.ظ

اقا وارد شدم همه چیزاش مطابقت داد اما یه پیام اومد بنام data pack Incompatible چه کنم ؟

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  مصطفی اسماعیلی
دسامبر 27, 2014 1:56 ب.ظ

دیتا پک ۲٫۰۰ رو نصب کنید.

مهدی
مهدی
دسامبر 28, 2014 12:38 ق.ظ

سلام خسته نیاشد.. آقا ما به هردری زدیم بسته بود.. این ارور چیه داستانش account verification failed .. ممنون میشم شادیاتونو باما هم تقسیم کنید.. وقتی میخاد تو بازی وصل بشه برای آنلاین اینو میگه

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  مهدی
دسامبر 28, 2014 1:04 ب.ظ

بازی رو پاک کنید دوباره نصب کنید و کرک مربوط رو بریزید.
موفق باشید

مهدی
مهدی
پاسخ به  MASSIF
دسامبر 28, 2014 5:16 ب.ظ

مرسی ممنون داداش.. اکی شد.. ولی تو بازی موقع آنلاین یهو استاپ میشه میگه stabilating comminucation.,, بعد میاد بیرون.. چ فنی بزنم… تا الان ۱بازی تا تهش کردم بعقیشو نصفه ول کرد

hajiloo5
hajiloo5
ژانویه 3, 2015 3:39 ب.ظ

با عرض سلام و خسته نباشید
من همه کار ها رو انجام دادم ولی وقتی میرم تو بازی دوستانه آنلاین اول این ارور رو میده installation failed بعدش این ارور unable to imprement live update data باید چی کار کنم.
ممنون

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  hajiloo5
ژانویه 3, 2015 9:35 ب.ظ

به مسیر های زیر بروید و فایل مخفی به نام LIVE00000000 رو پاک کنید مشکل برطرف میشه.

۱-my documents/konami/pro evolution soccer 2015/mount

۲-C:/Program Data/KONAMI/Pro Evolution Soccer 2015/save

hajiloo5
hajiloo5
ژانویه 4, 2015 1:08 ب.ظ

آقا یک دنیا ممنون
واقعا خوشحالم کردید ممنون از سایت خوبتون

hajiloo5
hajiloo5
ژانویه 4, 2015 4:58 ب.ظ

ببخشید حالا این ارور را میدهد
Account verification failed

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  hajiloo5
ژانویه 5, 2015 5:16 ب.ظ

بازی رو پاک کنید و دوباره نصب کنید.

محمد
محمد
ژانویه 7, 2015 4:28 ب.ظ

سلام.
من اول بازی رو ریختم بدون کرک.
۲- dlc 2 کهروی همین سایت هست رو ریختم.
۳- پچ pte 3 رو ریختم.
۴- کرک آنلاین بازی رو.
ولی بعداز چن دقیقه وسط بازی میپره بیرون با این پیغام:
this match will be abandoned due to unforeseen circumstances

شده مرحله ۳ رو هم حذف کنم ولی بازم میپره بیرون با همین پیغام. از سرورای کونامیه؟ از اینترنت اوناست؟
اینترنتم هم یک مگه.

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  محمد
ژانویه 7, 2015 9:30 ب.ظ

شما بازی رو به طور کامل پاک کن و همه مراحل رو دوباره انجام بده به غیر از مرحله ۳ درست میشه احتمالا.

hajiloo5
hajiloo5
ژانویه 8, 2015 2:14 ب.ظ

سلام
کامپیوتر من این ارور را میدهد و اصلا به سرور وصل نمیشود

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  hajiloo5