pes 15 data pack 2.00 orpf.ir

دانلود DLC رسمی کونامی PES 2015 PC Data Pack 2.00

دومین بسته الحاقی pes 2015 در تاریخ ۱۶/۱۲/۲۰۱۴ منتشر شد

محتویات:
*اضافه شدن چهار تیم اروپایی حاضر در جام قهرمانان اروپا (FC Basel 1893 و FC Bate Borisov و NK Maribor و Beşiktaş Istanbul)
*۷۳ چهره جدید و یا آپدیت شده.
*۱۰ مدل کفش جدید.
*۲مدل توپ جدید.
*بهبود محتوا و اضافه شدن نوعی تورنومنت به بخش My Club.

لینک دانلود به حجم ۱۴۴ MB:

DATAPACK 2.00

PASSWORD : orpf.ir

راهنمای نصب دیتا پک:
درون پوشه بازی pes 2015 پوشه ای به نام download وجود دارد…
محتویات موجود در فایل rar را درون پوشه download کپی کنید.

تاپیک انجمن https://orpf.ir/forum/thread1322.html#post16140

برای امتیاز دهی به این پست کلیک کنید
[کل: میانگین: ]
بخوانید :   توضیحاتی در مورد در دسترس نبودن سایت در 1 هفته گذشته !
اشتراک در
اطلاع از
guest
229 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مسعود
مسعود
دسامبر 17, 2014 5:50 ق.ظ

تششششششششششششششششششششششششششششککککککککککککککککککککککررررررررررررررررررررررررررررررررررررر فرررررررررررررررررااااااااااااااااوووووووووووووووووااااااااااااااااان

خیلی ممنون

vahidamiri2
vahidamiri2
دسامبر 17, 2014 12:06 ب.ظ

سلام خسته نباشید در حال اجرای مراحل بازی انلاین یه دفعه از بازی خارج میشه چیکار کنم

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  vahidamiri2
دسامبر 17, 2014 2:38 ب.ظ

انتی ویروس و فایروال رو خاموش کنید.

منصور
منصور
دسامبر 17, 2014 12:38 ب.ظ

واسه آنلاین بازی کردن لازمه نصبش کنیم

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  منصور
دسامبر 17, 2014 2:37 ب.ظ

بله.

مسعود
مسعود
دسامبر 17, 2014 4:33 ب.ظ

دوستان عزیز برای بازی کردن آنلاین پی اس پونزده استیم آی دی من رو اددت کنید.

masoudkoolivand

به همدیگه کمک کنیم تا یکدیگر پیدا کنیم و باهم بازی کنیم

ادمین عزیز حتما شما هم اهل پس اس آنلاین هستی
خوشحال می شم با همه مسباقه بدیم

با تشکر

حسن
حسن
پاسخ به  مسعود
دسامبر 17, 2014 6:11 ب.ظ

سلام این ای دیه منه لطفا ادم کنید . ha333an

محمد صدرا
محمد صدرا
دسامبر 17, 2014 5:31 ب.ظ

میگه پچ قدیمیه!

محمد صدرا
محمد صدرا
دسامبر 17, 2014 5:47 ب.ظ

لطفا جواب

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  محمد صدرا
دسامبر 17, 2014 10:23 ب.ظ

پچ ۱٫۰۲٫۰۰ رو که برای دانلود قرار دادم دانلود کنید و استفاده کنید.

محمد
محمد
دسامبر 17, 2014 6:57 ب.ظ

سلام

همه اینا رو ریختم هم دیتا پک هم پچ ولی تو بازی میره رو live update و installation faild میده . باید چیکار کنم ؟

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  محمد
دسامبر 17, 2014 10:25 ب.ظ

به مسیر my documents/konami/pro evolution soccer 2015/mount بروید و فایل مخفی به نام LIVE00000000 رو پاک کنید مشکل برطرف میشه.

mahdi
mahdi
پاسخ به  MASSIF
ژانویه 28, 2015 10:44 ب.ظ

اقا این فایل liveooooo نبود حتی از مخفی بودنم درش اوردم ولی نبود ارور بازی live update بود

پیام
پیام
دسامبر 17, 2014 8:16 ب.ظ

سرعت عمل تون فوق العاده اس سایتای دیگه یاد بگیرن

محمد صدرا
محمد صدرا
دسامبر 18, 2014 10:48 ق.ظ

کلا از بازی میپره بیرون بعضی وقتا چی کار کنم داشتم سرور میگشتم که پرید بیرون !! مشکل چیه

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  محمد صدرا
دسامبر 18, 2014 9:24 ب.ظ

ینی چی میپره بیرون؟
اگه اروری چیزی میده بگین.

محمد صدرا
محمد صدرا
دسامبر 18, 2014 10:51 ق.ظ

کلا از بازی میپره بیرون بعضی وقتا چی کار کنم داشتم سرور میگشتم که پرید بیرون !! مشکل چیه لطفا جواب بدید زود 🙁

سلام
سلام
دسامبر 18, 2014 11:11 ق.ظ

امروز که بازی رو باز کرم ارور زی ر رو میده چی کار کنیم……
unable connect to server game . . . . . . .
portal ste url :
konami.jp/we/online
این چه اخطاریه؟

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  سلام
دسامبر 18, 2014 9:25 ب.ظ

سرور در دست تعمیر بوده یا کانکشنتون قطع بوده.

امین
امین
دسامبر 18, 2014 1:40 ب.ظ

سلام خسته نباشید یکی کمکم کنه خواهشا سرعته بازی خیلی بالاست -۲ هستش بازیکنا مثله جت بازی میکنن نمیدونم چرا؟

dashti937
dashti937
دسامبر 18, 2014 3:25 ب.ظ

من پچ۲ رو که منتشرکردید نصب کردم اما این پیغامومیگن موقع تست انلاین
your version of pro E volution Soccer 2015 is out of date.please update your game to the lastest version then reconnect.
ولی من پچ ۲ شما رو در قسمت download و از برنامه steamدارم اجرا میکنم
مشکل از کجاست لطفا راهنمایی بفرمایید؟؟؟؟؟

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  dashti937
دسامبر 18, 2014 9:19 ب.ظ

پچ رو درست کپی نکردید یا یه مشکل دیگه دارید.
این پیغام ینی اینکه هنوز نتونستید پچ جدید رو بشناسونید.

alireza
alireza
دسامبر 18, 2014 5:20 ب.ظ

سلام من دیشب بازی میکردم امروز ارور میده ماجرا چیه ؟؟؟
please make sure your network settings are confgured corectly
اینم پیامش دمتون گرم

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  alireza
دسامبر 18, 2014 9:18 ب.ظ

فایروال و آنتی ویروستون رو خاموش کنید.

رضا
رضا
دسامبر 18, 2014 8:37 ب.ظ

سلام خسته نباشید ۱سوال….باید قبل نصب این patch —باید patch قبلی رو نصب کنیم؟؟؟؟

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  رضا
دسامبر 18, 2014 9:17 ب.ظ

سلام ممنون
خیر

رضا
رضا
پاسخ به  MASSIF
دسامبر 18, 2014 10:00 ب.ظ

یعنی فقط این رو دانلود کنم میشه آنلاین بازی کرد (نیازی به patch قبلی نیست)

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  رضا
دسامبر 19, 2014 3:31 ق.ظ

عزیزم این دیتاپک جدید هست که برای آنلاین بازی کردن حتما بتید نصبش کنی.
پچ جدید(۱٫۰۲٫۰۰ ) رو هم برای آنلاین بازی کردن باید نصبش کنی.

نازنین
نازنین
دسامبر 19, 2014 2:09 ق.ظ

سلام سایت خیلی خوبی دارید
چرا من این پچ رو تو قسمت دانلود بازی کپی میکنم ولی نمیشه آنلاین بازی کرد بجز این پچ به چیزی دیگه نیاز دارم واسه آنلاین بازی کردن مرس دوستون دارم

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  نازنین
دسامبر 19, 2014 3:37 ق.ظ

سلام ممنون
شما برای آنلاین بازی کردن همواره نیاز دارید که آخرین پچ و دیتا پک رو نصب داشته باشید
هم باید پچ ۱٫۰۲٫۰۰ رو نصب کنید و هم باید دیتاپک ۲٫۰۰ رو نصب کنید.
موفق باشید
هر دو هم تو سایت هستن دانلود کنید و استفاده کنید.

نازنین
نازنین
پاسخ به  MASSIF
دسامبر 19, 2014 12:28 ب.ظ

مرسی بابت پاسخگویی سریعه تون 🙂
ببخشید فقط ۱ سوال دیگه داشتم زمانی که آنلاین بازی میکنیم حجم اینترنت زیاد مصرف میشه
مرسی

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  نازنین
دسامبر 19, 2014 2:33 ب.ظ

هر بازی ۱۰ دقیقه ای حدودا ۱۰-۱۵ مگ مصرف میکنه

reza
reza
دسامبر 19, 2014 11:01 ق.ظ

سلام من همه نرم لفزلر های لازم نصب یا کپی کردم ولی وقتی میخوام دوستانه بازی کنم ای پیام میاد.unable to implement live update data

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  reza
دسامبر 19, 2014 2:32 ب.ظ

یدونه کامنت هم کافیه باید اول تایید کنمش تا به نمایش در بیاد، ۵ تا بفرستی زود تر کامنتات تایید نمیشن 😐
به مسیر های زیر بروید و فایل مخفی به نام LIVE00000000 رو پاک کنید مشکل برطرف میشه.

۱-my documents/konami/pro evolution soccer 2015/mount

۲-C://Program Data/KONAMI/Pro Evolution Soccer 2015/save

50500
50500
دسامبر 19, 2014 12:33 ب.ظ

سلام خسته نباشید بچه ها دمتون گرم اقا من یه مشکلی دارم با این پی اس اونم چنتا مورده اگه میشه پاسخ دهید ممنون .
۱ اول از همه ارور unable to implement live update data میده ولی به گفته خودتون اون فایل live000000 پاک کردم ولی دوباره زمانی که بازیو باز میکنم دوباره میاد همونجا
۲ دوم ارور the downoad file is broken میده
۳ از زمانی که dlc نصب کردم دیگه همه لباسها و کفشها که درست کرده بودم به هم ریخت و به روز اول برگشت اگه میشه راهنمایی کنید ممنون

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  50500
دسامبر 19, 2014 2:36 ب.ظ

سلام ممنون
جواب سوال ۱ و ۲ :
به مسیر های زیر بروید و فایل مخفی به نام LIVE00000000 رو پاک کنید مشکل برطرف میشه.

۱-my documents/konami/pro evolution soccer 2015/mount

۲-C://Program Data/KONAMI/Pro Evolution Soccer 2015/save

جواب سوال ۳:
اگر ادیت کرده بودید حتما قبلش باید از فایل های سیو و دیتا پک یه نسخه بک آپ نگه میداشتید . الان دیگه نمیشه کاریش کرد.

m.sadra
m.sadra
دسامبر 19, 2014 11:54 ب.ظ

یعنی کلا بعضی وقتا الکی الکی تا سرور پیدا کنم close program میده

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  m.sadra
دسامبر 20, 2014 1:56 ق.ظ

آنتی ویروس و فایروال رو خاموش کنی درست میشه.

مجید مرادی
مجید مرادی
دسامبر 20, 2014 2:35 ق.ظ

سلام من بازی pes2015 رو کاملا و بدون هیچ مشکلی آنلاین بازی کردم طبق راهنمایی های شما.امامشکلم اینه چرا پیراهن یا اسم یا پرچم بعضی از باشگاه ها مثل آرسنال کاملا اشتباهه؟چیکار کنم این مشکل حل بشه

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  مجید مرادی
دسامبر 20, 2014 3:17 ب.ظ

به خاطر اینکه شرکت کونامی که سازنده بازی PES هست موفق نشده لایسنس این تیم هارو بگیره و بدون قرارداد و داشتن لایسنس نمیتونه این تیم ها رو طراحی کنه.

مجید مرادی
مجید مرادی
پاسخ به  MASSIF
دسامبر 20, 2014 8:18 ب.ظ

مثلا من یه پچی از سایت دانلودها گرفته بودم که تمام این مشکلات رفع شده بود.این پچ ها دست سازه؟ هیچ راهی نیست هم آنلاین بازی کرد هم این مشکلاتو نداشت؟
خاک بر سر کونامی

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  مجید مرادی
دسامبر 20, 2014 9:40 ب.ظ

چرا میشه با این پچ ها هم آنلاین بازی کرد ولی اکیدا توصیه میکنم یه راه رو انتخاب کنید:
۱-آنلاین بازی کردن با پچ رسمی کونامی.
۲-آفلاین بازی کردن با پچ های متفرقه که لایسنس ها رو درست میکنند.
چون این پچ ها مشکلاتی رو در آنلاین بوجود میاره که همش دردسر هست و بیشتر اعصاب آدم خورد میشه تا اینکه ازش لذت ببره.

علیرضا
علیرضا
پاسخ به  MASSIF
دسامبر 21, 2014 10:38 ب.ظ

اینطوری که خییییییییییلیییییییییییی بی مزه میشه…

parsa
parsa
دسامبر 20, 2014 6:27 ب.ظ

سلام ببخشید میشه بگید دقیقا از کدوم فایل ها بک اپ بگیرم که لباس ها و …. سر جاش باشه؟
قبلا پچ توگا ویکو داشتم وقتی این رو نصب کردم تمام لباس ها و … رف
هم پچ توگا ویکو دارم هم پچ ۲ {یعنی ست اپ هاشو دارم تو کامپیوتر میتونم دوباره بنصبم}

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  parsa
دسامبر 20, 2014 9:36 ب.ظ

این موضوع یه ریزه پیچیده هست شما نباید از فایل خاصی بک آپ بگیرید…
نرم افزار های متعددی هستند به نام DPfilelist genaretor که مخصوص همین موضوع هستند و با استفاده از اونها میتونید مشکلتون رو حل کنید.
اگر زیاد متوجه حرف هام نشدید به یاهو مسنجر من پیام بدید
m.sadrolhafezin@yahoo.com

ramez
ramez
دسامبر 21, 2014 11:47 ب.ظ

سلام مرسی از سایت خوبتون آقا یکی بیاد منو ادد کنه بنام Omidramiz
و دیگه ادمین عزیز وقتی داخل بازی آنلاین میشی چرا همه روم ها شلوغ هستند یعنی با کشورهای دیگه نمیشه بازی کرد جز اینکه ادد کنی کسی رو اگه میشه طریقه شو بگو چه جوری با دیگه روم ها بازی کنم میرم هر روم اما باز نمیکنه چرا

paymann
paymann
دسامبر 22, 2014 12:02 ق.ظ

اقا من مشکل قبلیم حل شد میشه فقط بگید سرعت بازی انلاین از کجا تنظیم میشه؟

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  paymann
دسامبر 22, 2014 1:03 ب.ظ

متوجه منظورتون نشدم!!!! 😐

reza
reza
دسامبر 22, 2014 12:48 ب.ظ

سلام.ممنون از راهنماییاتون من وقتی انلاین بازی میکنم سرعت عملکرد بازی پایین برای مثال وقتی میخوام پاس بدم ۲ ثانیه طول میکشه تا پاس بده میشه کمکم کنید؟

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  reza
دسامبر 22, 2014 1:06 ب.ظ

پینگ تایمتون بالاست…ینی مشکل از اینترنت شما هست.

reza
reza
دسامبر 22, 2014 1:34 ب.ظ

عذر میخوام چگونه میشه این مشکل برطرف کرد؟

MASSIF