دانلود PES 2015 Data pack 3.00 + Patch 1.03

دانلود PES 2015 Data pack 3.00 + Patch 1.03

این آپدیت جدید کونامی که در ۵/۲/۲۰۱۵ منتشر شده کمی با بقیه آپدیت هاش فرق داره.

در مورد پچش (patch 1.03) باید بگم که کمی امکانات به MyClub و بخش های دیگه اضافه میکنه و کمی هم بازی رو بهبود میده.
اما دیتا پکش (datapack 3.00) هیچ کار خاصی انجام نمیده و فقط برای سازگاری بهتر با پچ جدید منتشر شده یعنی نه نقل و انتقالات رو درست میکنه، نه کفش جدیدی، نه استادیوم جدیدی،نه توپ جدیدی و نه فیس جدیدی.

بازی PES 2015

بازی PES 2015

ولی آپدیت بعدی کونامی در ماه March (کمتر از یک ماه دیگه) منتشر میشه که خیلی چیز ها به بازی اضافه میکنه و همه چیز رو درست میکنه.

ضمنا با این پچ نمیشه به صورت رایگان آنلاین بازی کرد ولی تیم ریلودد داره روش کار میکنه و ممکنه که دوباره هکش کنن.

دانلود PES 2015 Data pack 3.00 + Patch 1.03 پایین :

راهنمای نصب پچ :


برای نصب پچ فقط کافیه فایل های مورد نظر رو که دانلود میکنید داخل پوشه بازی کپی کنید.

راهنمای نصب دیتا پک :
برای نصب دیتا پک فقط کافیه فایل های مورد نظر رو که دانلود میکنید درون پوشه download که درون پوشه بازی قرار داره کپی کنید.

برای امتیاز دهی به این پست کلیک کنید
[کل: میانگین: ]
بخوانید :   آپدیت جدید برای PES 2015 در راه است
اشتراک در
اطلاع از
guest
105 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MrPassmaster
MrPassmaster
فوریه 6, 2015 7:02 ب.ظ

واقعا ۴۰۰ مگ دانلود آخرش هم هیچی ؟!!!

مثل این میمونه که بگن بپر تو یه چاه ۴۰۰ مترم عمق داره واقا این تیم Pes چیکار میکنه ؟!

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  MrPassmaster
فوریه 6, 2015 10:26 ب.ظ

دوست عزیز ممکنه که این ۴۰۰ مگ توی دیتا پک بعدی به کار بیاد و اونموقع توی بازی چیزی اضافه بکنه.
در کل شما باید دیتا پک ۳٫۰۰ رو داشته باشی تا بتونی دیتا پک ۴٫۰۰(یعنی دیتاپک بعدی) رو نصب کنی و چه الان و چه بعدا باید دانلودش کنی.

mojtabamw
mojtabamw
فوریه 6, 2015 9:51 ب.ظ

سلام پچ جدیدی ک داره میاد میشه انلاین بازی کرد؟ تاریخش معلومه ؟

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  mojtabamw
فوریه 6, 2015 10:27 ب.ظ

تاریخ پچ بعدی حدودا یک ماه دیگست.
اما ممکنه همین پچ فعلی هم هک بشه و کرک آنلاینش منتشر بشه.

mojtabamw
mojtabamw
فوریه 6, 2015 9:53 ب.ظ

کلا ب نظرم صبر کنیم پچ جدید بیاد بهتره …

داود
داود
فوریه 6, 2015 11:34 ب.ظ

س.اگه میشه دیتا پک ۳ وکرک ۱٫۳ افلاین را هم برای دانلود قرار دهید . ممنون

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  داود
فوریه 7, 2015 11:02 ب.ظ

دوست عزیز اینا برای آفلاین هستند.
برای آنلاین هنوز کرک نیومده.

sajjad
sajjad
فوریه 7, 2015 11:58 ق.ظ

salam va khastenabashi
alan ke patch jadid umade va hanuz crack onlinesh naumade mishe ba patchaye ghabli online bazikard?

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  sajjad
فوریه 7, 2015 11:04 ب.ظ

اولا که راه رایگان بازی کردن رو بستن و نمیشه با پچ قبلی بازی کرد.
دوما اگر هم آنلاین بازی کردن رایگان رو نمیبستند هم نمیشد با پچ قبلی آنلاین زد.

مهدی
مهدی
فوریه 7, 2015 3:10 ب.ظ

اقا تو رو خدا کم کنید : من وقتی تو مسترلیگ میرم بازی سیو نمیشه! تنظیمات سیو هست اما بازی سیو نمیشه ! اصن فایل ml نمیسازه! پچ -آپدیت هم فایده نداشت حتی نصب ویندوز!!

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  مهدی
فوریه 7, 2015 11:05 ب.ظ

یعنی شما به درستی سیو میکنی روی یه اسلات ولی بعدش که میای بیرون دیگه نیست…آره؟

parsa
parsa
فوریه 7, 2015 6:51 ب.ظ

سلام
اگه این دیتا پک ۳ رو دانلود نکنیم و یکباره دیتا پک ۴ رو دانلود کنیم مشکلی پیش نمیاد؟
یک سوال دیگه پی اس ۱۵ ستینگ اجرا نمیشه ویندوز سون دارم نت فور دان ۴٫۵ هم نصب کردم اما بازم ارور استاپ ورنینک میده چیکار کنم؟

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  parsa
فوریه 7, 2015 11:06 ب.ظ

چرا دوست عزیز مشکل پیش میاد.شما باید همه دیتاپک هارو داشته باشید تا بتونید آخرین دیتاپک رو نصب کنید.
باید به درستی netframework 4 رو نصب بکنی تا مشکلت حل بشه.

سعید
سعید
فوریه 8, 2015 9:33 ق.ظ

سلام علی اقا.داداش فکرکنم دیگه نشه رایگان بازی کرد.ماکه سی دی کی خریدیم میتونیم انلاین بازی کنیم لطفامسابقاتوبرگزارکنین دیگه .یه توضیح میشه بدین لطفا؟

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  سعید
فوریه 8, 2015 4:34 ب.ظ

سلام دوست عزیز چشم ایشالا برگزار میکنیم.

داود
داود
فوریه 8, 2015 11:10 ق.ظ

س.با تشکر از سایت خیلی خوبتان . تو استیم میشه دوستانم را ادد کنم وبازی کنم با این که انلاین نیستم

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  داود
فوریه 8, 2015 4:35 ب.ظ

اگر بازی اورجینال دارین میتونید این ار رو انجام بدین ولی اینکه در مواقع خاموش هم میشه این کارو انجام داد یا نه رو نمیدونم.

سعید
سعید
فوریه 8, 2015 5:11 ب.ظ

داداش میشه بگی دقیقاکی؟چون فکرنکنم بشه دیگه رایگان بازی کرد.براماکه سی دی کی داریم بذارین خوب

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  سعید
فوریه 9, 2015 12:02 ق.ظ

والا علم غیب که ندارم ولی ایشالا سعی میکنم هر چه سریع تر ردیفش کنم.

AMIR MORADI
AMIR MORADI
فوریه 9, 2015 12:04 ق.ظ

سلام من بازی رو به همراه تمام نرم افزاراش نصب کردم وقتی تو سیتینگ تنظیمات خودم رو درست میکنم اما وقتی دوباره میام تو سیتینگ تنظیمات به حالت اولیه برگشته

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  AMIR MORADI
فوریه 9, 2015 5:03 ب.ظ

منظورتون از ستینگ خودم همون تنظیمان دیتای هست؟

AMIR MORADI
AMIR MORADI
پاسخ به  MASSIF
فوریه 9, 2015 6:51 ب.ظ

همون تنظیمات دسته و کوالیتی و اینا

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  AMIR MORADI
فوریه 9, 2015 9:44 ب.ظ

خیلی عجیبه.
بازی رو دوباره نصب کنید شاید درست بشه.

AMIR MORADI
AMIR MORADI
پاسخ به  MASSIF
فوریه 9, 2015 10:05 ب.ظ

چندبار امتحان کردم نشد

ایمان
ایمان
فوریه 9, 2015 2:06 ب.ظ

سلام دوستان هر کی میاد بازی پیغام بگذاره با هم بازی کنیم. ID STEAM: I.GOLZAR1370 و اسم در بازی
KING.IRAN !!!!!!!!!! خوشحال میشم بازی کنیم.

hamedhamedi_88
hamedhamedi_88
فوریه 10, 2015 5:36 ب.ظ

با عرض سلام و خسته نباشید و تشکر از سایت خوبتون.خواستم بپرسم برای بازی پی اس آنلاین حتما باید آخرین ورژن کرک فیکس آنلاین و دیتا پک نصب باشه؟؟؟؟یا با همون کرک فیکسای قدیمی هم میشه آنلاین بازی کرد؟
یه سوال دیگه:چرا توی استیم هرکسی رو که میخوام به دوستام اضافه کنم ارور میده؟میگه نمیتونید اینکارو کنید!!

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  hamedhamedi_88
فوریه 11, 2015 1:32 ب.ظ

باید جدید ترین باشه.
بخاطر این که یا اکانت شما فعال نیست یا اکانت دوستتون(به عبارتی یعنی بازی اورجینال ندارید.)

hamedhamedi_88
hamedhamedi_88
فوریه 10, 2015 9:55 ب.ظ

من وارد بازی که میشم واسه بازی آنلاین ارور میده.با استیم وارد میشم همون کارایی که شما گفتید هم انجام داادم ولی این ارور رو میده:
An Unexpected Problem has Occurred While Communicating with the PES2015 Server.
خواستم ببینم چکار باید کرد؟

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  hamedhamedi_88
فوریه 11, 2015 1:33 ب.ظ

دیگه نمیشه رایگان آنلاین بازی کرد.

سعید
سعید
فوریه 11, 2015 8:31 ب.ظ

سلام داداش نمیشه کسی ازدوستانواد کرد>اگه میگی که بایدبازی اورجینال داشته باشم خوب سی دی کی دارم الانم دارم بازی میکنم انلاین پس چرا نمیشه؟دونفروخواستم ادکنم نشد

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  سعید
فوریه 12, 2015 11:27 ق.ظ

چه اروری میده؟

hamedhamedi_88
hamedhamedi_88
فوریه 11, 2015 10:27 ب.ظ

من بازی رو با پک اورجینال خریدم.رایتی نیست.این اروری رو که میده واسه اینه که فعلا نمیشه رایگان آنلاین بازی کرد؟

سعید
سعید
فوریه 12, 2015 9:54 ق.ظ

داداش علی سلام.من سی دی کی دارم الانم دارم انلاین بازی میکنم میخواستم بدونم پچ بعدی که بیادچون سی دی کی دارم خودش اپدیت میکنه بازیویابایداونوخودم دستی بریزم؟ممنون داش علی یه دونه ای

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  سعید
فوریه 12, 2015 11:26 ق.ظ

اگه ارجینال و تحت استیم بازی میکنی خودش آپدیت میکنه.

سعید
سعید
فوریه 12, 2015 1:28 ب.ظ

دمت گرم داداش ازپاسخت اسم شماروبلدنیستم ولی ممنونم داداش.اره دیگه دارم با سی دی کی بازی میکنم بازیوتواستیم ولی نمیدونم الان یعنی بازیم اورجیناله یانه.ولی میتونم انلاین بازی کنما

ایمان
ایمان
فوریه 13, 2015 5:54 ب.ظ

سلام به همه واقعا توی این دنیا همه جا حقه ما ایرانیا خورده شد و بدون امکانات بودیم توی اینترنت هم در بدبختی و بیچارگی از کشورای قحطی زده جلوتریم. من هرچی توی بازی کاپ بازی میکنم هر بار از گروهم میرم بالا و به حذفی که میرسم بازی لگ پیدا میکنه ولی توی گروهی این مشکلات رو ندارم! از بقیه که پرسیدم گفتن که بخاطر اینه که توی گروهی سرور خودش یه کسی رو پیدا میکنه که پینگش به ما بخوره ولی حذفی دیگه مجبوریم با هرکسی بازی کنیم! حالا من موندم پرا فقط برا ما ایرانیا اینجوری میشه چرا یه بار برا خارجیا اینجوری نمیشه؟ این پیام رو گذاشتم تا ببینم کسی از دوستان بوده که توی کاپ شرکت کرده باشه و در مرحله حذفی بازیشو بدون لگ انجام داده باشه؟

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  ایمان
فوریه 13, 2015 6:42 ب.ظ

دقیقا دلیلش رو درست متوجه شدید…
ممکنه اگر کسی نت خوب داشته باشه بتونه بدون بدون لگ بازی کنه اما همچین نتی از ۱۰۰۰ تا یکیش درمیآد.

سعید
سعید
فوریه 13, 2015 8:26 ب.ظ

سلام داداش اره من خلی رفتم حذفیش حتی تافینالم چندباررفتم قهرمانم شدم هیچ مشکلی نداشت اگه مشکلیم داشت ازحریفم بودوبازی به نفع من میشد

ایمان
ایمان
پاسخ به  سعید
فوریه 14, 2015 12:18 ق.ظ

یعنی شما بازیهای مرحله حذفی رو بدون لگ انجام میدادی؟ پینگت چنده؟

سعید
سعید
فوریه 14, 2015 9:47 ق.ظ

توبعضی ازبازی هام لگ داشت ولی بازی تا اخرانجام میشد بعضی دقایق بازی هم بدون لگ بودفک کنم ازحریفام بودمشکل.اگرم ازبازی میرفت بیرون من برنده اعلام میشدم.پینگم زیر۴۰۰داداش

ایمان
ایمان
پاسخ به  سعید
فوریه 14, 2015 4:58 ب.ظ

خوب ماله منم همین طوزیه توی مرحله گروهی لگ ندارم ولی توی مرحله حذفی لگ پیدا میکنم ولی بازی تا آخر انجام میدم و DC نمیشم ولی با این لگ اگر حریفت بازی هم بلد نباشه نمیشه بازی رو برد فقط دیگه باید شانسی بازی کرد من تا حالا با هرکی توی مرحله حذفی بازی کردم بازی من لگ داشته ولی بازی حریفم بدون لگ و راحت پازی میکرده! فک کنم فقط برا ایرانیا هم اینجور باشه ربطی هم به پینگ نداره چون من فقط در مرحله حذفی لگ پیدا میکنه بازیم . منم پینگ ۳۳۰ هستش!

Amir 1010
Amir 1010
فوریه 14, 2015 2:47 ب.ظ

سلام پچتون عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالیه
ممنون بازم از اینا بزارین
لاااااااایک

mrn
mrn
فوریه 14, 2015 3:23 ب.ظ

سلام اپدیت ۱٫۰۳ لباس تیم ها رو درست میکنه?

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  mrn
فوریه 14, 2015 11:33 ب.ظ

تا ابد هم صبر کنید با آپدیت های رسمی کونامی هیچ لباسی درست نمیشه مگر در موارد خاص.
اگر میخواین این لباسا درست بشن پچ هایی مثل pesgalaxy رو باید نصب کنید.

سعید
سعید
فوریه 15, 2015 2:36 ب.ظ

داش ایمان منم مشکل لگ روتوحذفی دارم ولی نه اینکه توهمه بازیااین مشکلوداشته باشم بیشتراوقات توحذفی بدون لگم

ایمان
ایمان
پاسخ به  سعید
فوریه 16, 2015 2:30 ب.ظ

خوش بحالت من که تا حالا یه بار بدون لگ نبوده مرحله حذفی مگه شانس بیارم لگش شدید نباشه ! بخدا من اوایل که آفلاین بازی میکردم بازی اومده بود توی دستم روی SUPERSTAR به هر تیمی کمتر از ۶-۷ تا نمیزدم الان با این پینگ بازی خودم هم یادم رفته چون دیگه باید شانسی بازی کرد ولی دیشب بالاخره توی کاپ ملی اول شدم با ایتالیا ولی با لگ ! فینال ۱-۰ جلو بودم حریفم DC شد بردم! اگر پینگم خوب بود خداوکیلی از ۱۰ تا کاپ ۹ تا رو اول میشدم این خارجیا خیلی ضعیفن با این پینگ من بازم به سختی میبرن.!

soroosh
soroosh
فوریه 16, 2015 5:00 ق.ظ

سلام خسته نباشید
من میخوام دیتا پک ۳ رو نصب کنم. بایدحتما اول دیتا پگ ۲ رو نصب کنم یا مستقیم میشه رفت سراغ ۳؟

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  soroosh
فوریه 17, 2015 1:08 ب.ظ

بله حتما باید باید نسخه ۲٫۰۰ رو نصب داشته باشید تا بتونید نسخه ۳٫۰۰ رو به درستی نصب کنید و ازش استفاده کنید.

سعید
سعید
فوریه 17, 2015 6:05 ب.ظ

درسته داش ایمان اصلا مالی نیستن این خارجیا با این امکانات کم بازم مابهتریم ازشون یه کاری کن باهم بازی کنیم من که نمیتونم اد کنم نمیشه اگه شما میتونی خبر بده

ایمان
ایمان
پاسخ به  سعید
فوریه 18, 2015 12:33 ق.ظ

منم نمیتونم اد کنم حالا اگر تونستم اد کنم همین جا پیام میگذارم.

سعید
سعید
فوریه 18, 2015 3:02 ب.ظ

داش ایمان من شماروتوجام دیدم اسم تیمتونواسم منم توبازیsaeid1235هستش اگه دیدی بدون منم چون اد که نمیتونیم بکنیم حداقل ازحال همدیگه باخبرباشیم اونجا ببینیم چیکارمیکنه تیمامون من معمولا هستم

ایمان
ایمان
پاسخ به  سعید
فوریه 19, 2015 12:36 ق.ظ

فکر کنم اسمتو دیدم . منم توی بازی KING.IRAN هستم ! حالا ببینم نمیشه یه راهی پیدا شه اد کنیم! منم از ۱۲ ظهر تا ساعت ۵-۶ بعدازظهر حتما آنلاینم.

حسین 12
حسین 12
فوریه 18, 2015 11:43 ب.ظ

سلام و خسته نباشید و ممنون از زحمات شما برای اینکه اینقدر پیگیر انلاین بازی کزدن پیس هستید.
خواستم یه نکته درباره این اپدیدت خدمت شما و دوست های عزیز بگم.
اول این بازی هر سال افت میکنه که شاهکارشم ۲۰۱۴ بود. هرسال به خودم میگم فیفا روبخرم اما بازم پی اس رو میخرم چون زوتر به بازار میاد وبه خودم میگم امسال بهتره شده بهتر که نشده هیچ بتر هم شده.
با این که لایسنس خیلی از تیم ها دست فیفا هست اما در طراحی لباس این همه تیم کم کاری نمیکنن.
پی اس چنتا لیگ و تیم ملی هم که هست یک سال نتونسته بی نقص عمل کنه همیشه یه مشکلی تو کارش بوده.
اما امسال خیلی بهتره شده{از نضر گیم پلی} اما هنوز ضعف های زیادی داره.تیم های ملی اسیا که کنار تو اروپا خیلی از تیم هارو حتی زحمت به خودشون ندادن لباس اون هارو درست کنن چه برسه به طراحی چهره بازیکنان نمیدونم قضیه لایسنس تیم های ملی هم دست فیفا مٍل لیگ ها هست یا نه.(س سه نقطه چرا تایپ نمیشه)
ققط رو لالیگا قفل کرده لیگ های مهم دیگه هیچ.
در اخر هم من خیلی برسی کردم که این اپدیت چی عوض شده که سوتی که تو طراحی لباس تیم ملی المان داده بودن رو درست کردن.اگر به لباس المان قبل از اپدیت توجه کرده باشید روی لوگوی لباس تیم ۳ ستاره زده.که خودم دیدم خندم گرفت بعد از این اپدیت لباس جدید ۴ ستاره المان هک شده.(میتونین قبل بعد اپدیدت رو برسی کنید)همین
فقط در قسمت copa total نمیدونم چرا بدون اینکه خطایی کنم خطامیگیره و جالب این جاست که کارت زرد هم میده.که فکر میکنم یخورده بهتره شده.
در اخر بازم تشکر ببخشید که یکم طولانی شد.

ایمان
ایمان
پاسخ به  حسین 12
فوریه 19, 2015 8:19 ب.ظ

سلام آقا حسین این نقدی که کردی رو قبول دارم اما اینو بدون همون طوری که PES نقص داره فیفا هم نقص داره مثلا توی چهره بازیکنان PES یه کم بهتر عمل کرده فیفا فقط یه سری تیما رو شبیه ساخته مثلا نیمار رو به هر چیزی شبیه ساخته بود الا نیمار یا مرتنس بازیکن بلژیکیه ناپولی! بعد اینکه تماشاگران ورزشگاه رو PES بهتر ساخته و اینکه من نمیدونم فیفایی ها از پیه فیفا اینقد تعریف میکنن فیفا رو باید شبیه به بازی سوباسا دونست! تا فیفا ۱۲ که من کلیپ هاشو میدیدم یه حرکاته عجیب و غریب میشد که آدم شاخ درمیاورد مثلا از تقریبا وسطای زمین بازیکن روپایی میزد بعد یا با قیچی گل میزد یا برگردون میزد یا روپا گل میزد که این اتفاقا اصلا توی واقعیت اتفاق نمیفته و فیفا ۱۲ رو هم که دیدم در زدن ضربه آخر خوب عمل نمیکنه یعنی غیر عادی شوت میکنن. آره توی PES مشکل لباسها هست که البتهمربوط به حالا نمیشه از ELEVEN 2004 به بعد که به PES تغییر اسم داده شد همیشه مشکل لباس تیم ها و لوگوی تیم ها وجود داشته. همیشه لیگ انگلیس و بعضی از تیم ها ملی لباساشون درست نبوده و همچنین لوگوی تیم های لیگ انگلیس! در مورد PES 14 هم باید بگم که PES 14 از اولش افتضاح بود نه پچ های بعدیش ولی PES 15 واقعا خیلی خوب شده. * موفق باشید *

حسین 12
حسین 12
پاسخ به  ایمان
فوریه 20, 2015 3:13 ب.ظ

سلام دوست عزیز. درسته هیچ کدوم از این بازی ها بدون نقص نیست اما یادت باشه بازی پی اس تو سال های ۲۰۰۷ تا ۱۳ خیلی تخیلی بود از شوت های عجیب از وسط زمین گرفته تا سرعت زیاد بازیکنان شوت های غیر عادی و غیر ممکن که تو اون سال ها باهم فرقی از نظر تخیلی بودن نداشتن.حالا پی اس اون طوری و فیفا از نظر شما با برگردون زدن از وسط زمین و غیره اما فیفا یه روندی رو پیش گرفته و هر سال بهترش میکنه مثل پیا س هر سال طرفدار هاشو سوپرایز نمیکنه یا افت شدیدی نسبت به دوره قبل میکنه یا مثل امسال که خیلی ها انتظار نداشتن (مثل خودم) خوب ضاهر میشه عالی نه.
بادیدن فیلم و تریلر باری ها هم نمیشه تشخیص داد کدوم بازی تخیلی کدوم یازی یه واقعت نزدیکتر یا کدوم بهتره چون چند سال خودم بادیدن این تریلر فیلم ها که هیچ کدوم بی طرف نبودن یعنی هرکدم ازاین فیلم ها می خواستند فقط از نکات منفی یا مثبت بازی رو به ما نشون بدن.
باید با هر دو بازی کنی تا فرق بین این دو بازی را بفهمی (سلیقه ای هم هست هر کس از یه بازی خوشش میاد میگه اون بهتره)
من نمیخواستم بحث این چند سال رو که یکی میگه فیفا بهتره یکی میگه پی اس صحبت کنم چون هرکس سلیقه داره و از یه کدوم از این بازی ها خوشش میادو
یکی پی ای یکی فیفا.
ولی از سال های دیگه این دو بازی تعریف جدیدی از بازی های فوتبالی خواهد کرد و هر دو هم تقریبا تا حالا موفق بودند حالا یکه تو یک سال یکی رشد کرده یکی افت اما بازم عقب نموندن و با هم پیش میرن.
من فقط خواستم درباره این اپدیت که خیلی از دوستان میگفتند چیزی عوض نمیکنه بگم لباس تیم ملی المان که ۳ ستاره روی لوگوی اون بود دوباره طراحی کردند و چهار ستاره رو لباس المان هک شده.
تو قسمت copa total داوری خیلی مشکل داشت به حدی که با کوچکترین برخورد داور کارت زرد میداد که احساس میکنم اون قسمت بعد از این اپدیت بهتر شده.

ایمان
ایمان
پاسخ به  حسین 12
فوریه 22, 2015 12:21 ب.ظ

PES های سال های ۲۰۰۵ تا ۸-۹ که میگی اون فوتبال ها برای خودش غولی بود اون زمان که اونا این کیفیتو داشتن همون فیفاها ۰۵-۰۶-۰۷ . … اصلا قابل قیاس با PES نبودن فیفا هم بازی کردم اون فیفاها به فوتبال سگا خیلی نزدیک بود فیفا فقط ۲-۳ ساله که میگن خوب شده و اونم من قبول ندارم چون از نظر خیلی ها PES 12 , 13 خیلی خوب نبود و فیفا خوب بوده ولی من سال ۹۰ -۹۱ که مسابقات کشوری شرکت کردم اونجا بازی گیمرهای فیفا رو میدیدم . اون موقع یادمه بقرآن یه پلیر بود که تیمش چلسی بود ( فیفا ۱۲ ) میگم بقرآن شاید باور نکنید با جان تری که هنوز توی عمرش با پا گل نزده از وسط زمین پند تا روپایی زد و با قیچی برگردون گل زد اصلا این ممکنه ؟ فیفا فقط یه بازی پر از باگ و حرکات غیر ممکن ! من به عنوان یه منتقد میگم فیفا فقط در فیفا ۱۴ از PES بهتر بوده اینم بخاطر افت کونامی و PES و من خودم PES 2014 رو اصلا بازی نکردم. فیفا ۱۵ رو هم دیدم یه خوبی هایی PES داره یه خوبی هایی هم فیفا ! مثلا فیفا تیم ها ملی بیشتری نسبت به PES داره حتی تیمی مثل افغانستان ولی PES از تیم های همیشگی استفاده میکنه !

سعید
سعید
فوریه 19, 2015 11:11 ق.ظ

داداش میگم که بیا یه وقتیومعین کن بریم تویکی ازروم هاش دوستانه بازی کینیم مکانشم بگو

ایمان
ایمان
پاسخ به  سعید
فوریه 19, 2015 8:24 ب.ظ

سلام شماره تل بگذار با هم هماهنگ کنیم!

سعید
سعید
فوریه 20, 2015 12:09 ب.ظ

اقای مهندس مهاجرانی شرمنده که شماره میذارم جوردیگه نمیشه رایطه برقرارکرد.۰۹۳۵۴۱۴۱۱۶۴سعید

سعید
سعید
فوریه 20, 2015 3:03 ب.ظ

علی اقا ببخشیدیه سوال میخواستم ببینم چجوری تیم مای کلابمو پاک کنم وازدوباره بسازمش هرکارمیکنم ریست میشه ولی دیگه سکه ها وgpهاش نیست

پسر اریایی
پسر اریایی
فوریه 20, 2015 4:04 ب.ظ

سلام و خسته نباشید.
اقای مهندس مهاجرانی چنتا سوال داشتم که با خوندن ایمیل های دوستان در صفحه اول سایت به جواب سوال نرسیدم بتر گیج شدم.
ممنون میشم اگر لطف کنید جواب سوال ههای زیر رو دقیق بگین.
۱ منظور از سی دی کی همون نسخه اورجینال شرکتی بازی(که قیمت بلایی داره)یا همون کدی که به ایمیل بعد از خرید میفرستند؟میشه کسی که سی دی کی خریده به کسی دیگه بده و اورجینال بازی کنه؟
۲٫منضور از کد چیه؟با داشتن اون کد بازیت اورجینال میشه؟
۳٫شما گفتید این بازی تحت گیفت استیم هست یعنی با خرید گیفت استیم میشه انلاین بازی کرد و اپدیدت های بازی رو دریافت کرد؟
۴ فرق گیفت استیم با برنامه استیمی که تو سایت لینکش رو گذاشتید چیه؟یعنی اگر گیفت استیم بخریم فقط میتونیم پی اس رو انلاین بازی کنیم قابلیت دیگه ای نداره؟
با تشکر

پسر اریایی
پسر اریایی
پاسخ به  Soltane7posh
فوریه 20, 2015 7:05 ب.ظ

خیلی ممنون از پاسخ سریع شما.
پس من میتونم با گیفت استیم ۳۰ دلاری لاینسس پی اس رو بخرم یا راهی جز سی دی کی نیست.

پسر اریایی
پسر اریایی
پاسخ به  پسر اریایی
فوریه 20, 2015 7:22 ب.ظ

برای انلاین بازی کردن میگم مهندس.منظورتونم متوجه شدم این گیفت استیم مثل گیفت کارت های گوگل پلی استور هست که امکان خرید برنامه های پولی رو فراهم میکنه.
راهی ازون تر نیست که ما بتونیم انلاین بازی کنیمیا از طریق همون گیفت استیم بتونیم لاینسس پی اس رو بخریم انلاین بازی کنیم؟

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  پسر اریایی
فوریه 20, 2015 8:00 ب.ظ

سلام منظور از گیفت استیم اون گیفت پولی نیست.
منظور یه کد هست که با وارد کردنش فقط بازی PES برای شما فعال میشه.
فعلا هم هیچ راه دیگه ای جز این وجود نداره.

پسر اریایی
پسر اریایی
پاسخ به  Soltane7posh
فوریه 20, 2015 7:45 ب.ظ

بازم تشکر اقای مهجرانی از این که پاسخگو بودید جواب بیشتر سوالام رو گرفتم.

HOSEIN CR7
HOSEIN CR7
فوریه 20, 2015 8:16 ب.ظ

سلام و خسته نباشد خدمت مدیر بخش.
پس من سی دی کی بازی رو خریداری کنم فقط اون کد رو در اختیار من قرار میدن از سی دی بازی خبری نیست؟
پس گیفت استیم هم لازم نیست خریداری کنم !
الان دارم فرم خریداری برای سی دی کی پر میکنم لطفا راهنمایی کنید که اشتباه نکم.
خرید سی دی کی کافییه؟

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  HOSEIN CR7
فوریه 21, 2015 1:20 ق.ظ

منظور از سیدی کی همون گیفت استیم برای بازی پی اس هست و هیچ فرقی ندارن.
در کل شما باید یه کد بخرید به قیمت حدود ۱۰۰ هزیر تومان.
موفق باشید.

محمدحسین
محمدحسین
فوریه 21, 2015 10:44 ب.ظ

سلام.من بازی اورجینال خریدم ولی وقتی میرم تو بازی انلاین بازی میگه ورژن بازیت قدیمیه .چی کار کنم تو رو خدا جواب بدید.

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  محمدحسین
فوریه 21, 2015 11:58 ب.ظ

شما اگر سیدی کی خریده باشید یعنی حدودا قیمت ۱۰۰ هزار تومان پرداخت کرده باشید و به درستی سیدی کی رو فعال کرده باشید بازی خودش آپدیت میشه.

amir
amir
فوریه 22, 2015 1:26 ق.ظ

باعرض سلام وخسته نباشید برای تیم زحمت کش orpf سوالم این بود که من پچ ۱٫۰۳ رو که نصب کردم بازیکنانی که به تیمهای دیگه رفته باز تو ی تیم قبلی شونن مثلا النسو و لوپز و دی ماریا تو رئال مادریدن میشه یه راهنمایی کنین . بازم ممنون از تیم خوبتون

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  amir
فوریه 22, 2015 7:16 ب.ظ

سلام دوست عزیز شما پچ رو نصب کردید،در حالی که برای انجام نقل و انتقالات باید دیتا پک رو نصب کنید.
اول دیتا پک ۲٫۰۰ و سپس دیتا پک ۳٫۰۰ رو نصب کنید مشکلتون حل میشه.

samsam
samsam
فوریه 22, 2015 2:21 ب.ظ

سلام اصلا تو استیم بازی pes 2015 نیست جاش pes 2013

MASSIF
ویرایشگر
پاسخ به  samsam
فوریه 22, 2015 7:18 ب.ظ

چرا هست دوست عزیز.

بهزاد
بهزاد
فوریه 24, 2015 9:27 ب.ظ

سلام. خسته نباشید. بعد از نصب این پچ و دیتا پک وقتی آرسنال رو توی لیگ قهرمانان انتخاب میکنم چهارتا انتخاب میشه واسم ولی با تیمای دیگه امتحان کردم مشکلی نداره. چیکار کنم؟

MASSIF